Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door rokky
#39666
Toevallig iemand van dit forum?
Als je zoekt in google op N236 en audi TT vindt je de artikelen wel en het commentaar van lezers.
De 20 jarige TT bestuurder wordt daar flink veroordeeld.

driemond -
Bij een frontale aanrijding op de provinciale weg N236, tussen Driemond en Weesp, zijn dinsdagavond rond half negen vijf personen gewond geraakt. Eén van hen ligt met ernstige verwondingen in coma. Volgens een woordvoerder van de politie Amsterdam- Amstelland komen alle betrokkenen uit Weesp.

Door de aanrijding kwamen alle inzittenden van beide auto's bekneld te zitten. De brandweer en ambulancedienst hebben de slachtoffers uit hun benarde positie bevrijd. Met diverse verwondingen zijn de slachtoffers vervolgens naar ziekenhuizen in de regio gebracht.

De vermoedelijke oorzaak is een inhaalmanoeuvre door een 20-jarige bestuurder. Hij botste bij de inhaalactie frontaal op een tegemoetkomende auto. In deze auto zat een gezin van vier personen. De 28-jarige vader van het gezin ligt momenteel nog in coma. De 26-jarige moeder en de kinderen van zeven en één jaar hebben ook zware verwondingen.

De 20-jarige automobilist heeft ook de nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Zijn letsel valt mee. Waarschijnlijk kan hij woensdag nog als verdachte worden verhoord in deze zaak. De politie doet onderzoek naar de exacte toedracht.
Gebruikersavatar
door sweeper
#39669
Als het iemand van het forum zou zijn, denk ik niet dat hij dat kenbaar zou willen maken.

Heftig hoor. Je moet er niet aan denken dat het jezelf overkomt. Ik zit veel langs de weg, en ik zie zoveel "gaat net goed" situaties, dat je je er over verbaast dat je dit soort dingen niet veel vaker leest.
door ptie
#39679
Volgens mij is dit niemand van het forum. Ik ken geen 20-jarige met een zilvere cabrio MK1.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#39680
De ware toedracht moet nog worden uitgezocht uiteraard, maar triestig is het wel allemaal....
Helaas komt overmoed, drankgebruik of het "elkaar lekker opbutsen" maar al te vaak voor in het verkeer. Ik merk dat hier op de dorpen al goed; mooie binnendoorwegen met erg mooie bochtenpartijen erin. Het nodigt uit om het gaspedaal eventjes net iets verder in te trappen. En daar zit nou net het gevaar: Je weet nooit wat er kan gebeuren op zo'n weg. Een fietser zonder licht, een traktor met weet ik wat voor een apparaat erachter, overstekend wild of wat dan ook. Resultaat is dat er hier op sommige wegen meer kruisjes als verkeersborden langs de weg staan.....Helaas zijn we niet alleen op de weg...
Gebruikersavatar
door Ronnie
#39882
De Audi TT zit qua constructie vrij aardig in elkaar, dat leer je wel uit het verhaal... verder zonde dat zoiets gebeurd maar goed een ongeluk zit in een klein hoekje echter is te hopen dat niemand t hoeft te overkomen.
Laatst gewijzigd door Ronnie op do jul 02, 2009 3:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Mischa
#39915
Sorry Ronnie, maar "ongelukje"? Ik snap dat je dat in het algemeen bedoel, een ongeluk zit inderdaad vaak in een klein hoekje. Maar ik vindt je woord keuze in dit geval niet echt fijn.
De 28-jarige vader van het gezin ligt momenteel nog in coma. De 26-jarige moeder en de kinderen van zeven en één jaar hebben ook zware verwondingen.....
Gebruikersavatar
door Ronnie
#39947
zie al wat je bedoeld moet ongeluk zijn ipv je erachter... heb t niet gezien toen ik t poste maar goed heb je wel es met dyslexie last van, al heb ik t gelukkig niet zo vaak dat ik rare dingen uitkraam, heb t aangepast. Ze leven in ieder geval nog, heb dr tig gezien die verongelukt waren maar dat is een rotonderwerp zie pb
Gebruikersavatar
door Mischa
#39959
Ten eerste: Ronnie bedankt voor je PB. 2 letters kunnen soms iets heel anders over laten komen dan bedoelt. Maar ik denk dat iedereen, die hier al wat langer op het forum zit, wel weet dat je het echt niet rot bedoelt heb.

Het linkje naar wat foto's, echt vreselijk hoor..
Hmmm, door getrokken streep en een bochtige weg. Waarschijnlijk ook nog eens met een onder gaande zon. Een typisch ramp scenario als 1 van de partijen de verkeers regels niet echt serieus neemt (Doel hier bij op de inhaal actie over de door getrokken streep) Laten we maar hopen dat ze allemaal weer zullen herstellen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#39969
Het is zeer zeker te hopen dat de gewonden snel herstellen, want als die gozer heeft ingehaald daar? moeten ze em maar opnieuw op laten gaan voor zijn rijbewijs. Recht stuk met flink zicht kan al lastig zijn en als de weg dan leeg is, oke dat je inhaalt, maar in bochten met weinig overzicht laat ik dat absoluut zitten. Al zit dr een tractor met 16 km/h voor mijn neus doe ik dat alleen maar als er absoluut goed zicht is. Anders weet je gewoon met gezond verstand dat in zulke bochten inhalen betekend dat je een gevaar voor jezelf en anderen bent op de weg. Maar helaas liggen hier ook een flink aantal bekende wegen waar dit soort scenario's zich met enige regelmaat afspeelt, maar dan veelal alleen met dodelijke afloop.
door ptie
#39979
Opnieuw laten gaan voor zijn rijbewijs? Gewoon nooit meer autorijden, alleen dat zal ze leren.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#39981
ja das ook een optie, maar daar is Nederland dan weer te tolerant voor
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]