Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door MisterCats
#38547
dutchsaint schreef: Sorry voor commentaar maar dit geen marktplaats toch?
Auto is net ingevoerd en gelijk voor de verkoop, geen liefhebber dus....... :? Wel ALtijd goed onderhouden..... :shock: Hoe lang heb je auto een week?

voor 2000 euro aan bumpers en een paar nuvaro velgen.....Geen Q :idea:

Succes met de verkoop iig
Ik denk dat je gelijk hebt saint. TToon is geregistreerd op 8 mei op het forum en plaatst dezelfde dag een advertentie :roll:
Ik denk niet dat het forum hier voor bedoeld is.
Missschien moeten we de Koop en Verkoop topics strikt voor leden houden en afschermen voor eendagsvliegen
Gebruikersavatar
door MARK
#38550
:shock: Volgens hebben een aantal mensen.....waaronder ikzelf.....de mogelijkheid e.e.a. te wissen, kijk, ZO!...................
door rokky
#38551
Waarom zou een eendagsvlieg dit niet mogen? Ben ik het niet mee eens. Zo bereikt hij wel de echte TT liefhebben op de snelste manier.
Gebruikersavatar
door Quattro Boy
#38552
Welkom bij de TT forum :headbang: en niet bij de "ik heb een leuke occasie te koop, van een oud vrouwtje geweest, altijd binnen gestaan en ik hoop een slaatje uit te slaan"-forum :smt011
door rokky
#38553
Haal dan het hele topic weg dit werkt ook niet...

Wel beetje flauw overigens dat het bericht is weggehaald.
door ptie
#38554
Erg flauw idd.

Deze discussie is eerder gevoerd. Dan kan je vragen stellen als: hoeveel posts moet je maken alvorens je een advertentie kan plaatsen? En hoeveel posts voordat je een vraag kan stellen?

Natuurlijk zien we ééndagsvliegen niet graag, maar zo 'n advertentie kan juist andere potentiële forumleden trekken. Gewoon laten staan dus.
door rokky
#38556
Quattro Boy schreef:Voor diegenen onder ons die dringend op zoek zijn naar een Audi TT: www.gaspedaal.nl , www.marktplaats.nl , www.ebay.com Succes!
Oh, and by the way, een TT moet je hebben verdiend!!!! :D
Haal dan het gehele topic "aangeboden" weg hier op het forum.

Wat en wie bedoel je met: een TT moet je hebben verdiend!!!! ??

Dit gaat natuurlijk nergens over......
Gebruikersavatar
door Quattro Boy
#38559
Ik bedoelde iedereen, mezelf inclusief :wink:
Gebruikersavatar
door MisterCats
#38562
rokky schreef:Waarom zou een eendagsvlieg dit niet mogen? Ben ik het niet mee eens. Zo bereikt hij wel de echte TT liefhebben op de snelste manier.
Rokky, vind je dat elke handelaar met zijn voorraad TT's kostenloos moet kunnen adverteren op ons forum :?:
door rokky
#38567
Hoor nu voor het eerst dat het gaat om een handelaar, hoe weet je dat dit een handelaar is?
De discussie ging over een eendagsvlieg.

Buiten dat waarom zou een handelaar hier niet mogen adverteren? Op dit forum zitten, neem ik aan, serieuze (toekomstige) TT rijders en die kunnen daar best wat aan hebben. Of een handelaar hier zn advertenties neer zal zetten vraag ik me trouwens af omdat hij maar een kleine groep mensen bereikt waarvan het meerendeel al in een TT rijdt.

Als ik hier geen lid zou zijn maar wel een TT had en hem zou willen verkopen zou ik hem hier denk ik ook plaatsen of mag dat ook niet?

Zoals Ptie ook al schreef, deze discussie is al vaker geweest. Hoe vaak moet iemand hier posten zodat hij hier dingen mag aanbieden?
Gebruikersavatar
door MARK
#38569
Ik denk dat dit forum geen uitbreiding op marktplaats moet zijn! Er zijn mensen druk in de weer om dit zaakje soepel te laten draaien en daar moet niet van geprofiteerd worden! In overleg is uiteraard alles mogelijk, maar dan nog vind ik dat een advertentie een bepaalde uitstraling moet hebben.
door ptie
#38571
Ik vind wel dat je een punt hebt hoor Mark, maar ik vind het feit dat je nieuwe leden aan zou kunnen trekken zwaarder wegen.
door timstudio2002
#38572
Maar in principe is alles dus nu al een paar keer gezegd en aangehaald.

Kortom: zolang de mogelijkheid er bestaat zullen mensen daar gebruik van maken. De andere forumleden kunnen zich eraan ergeren, en de thread afkraken, dit zet hem hooguit weer bovenaan in de lijst :) ....maar het meest simpele is dat iemand een minimum aantal posts (bijvoorbeeld 10 ofzo) zou moeten krijgen om dit te voorkomen.

Persoonlijk vind ik het wel ok dat mensen hier alleen een auto te koop zetten. Ik ben het ook met Rokky zijn argumentatie eens.
Gebruikersavatar
door svkaster
#40118
timstudio2002 schreef:Maar in principe is alles dus nu al een paar keer gezegd en aangehaald.

Kortom: zolang de moegelijkheid er bestaat zullen mensen daar gebruik van maken. De andere forumleden kunnen zich eraan ergeren, en de thread afkraken, dit zet hem hooguit weer bovenaan in de lijst :) ....maar het meest simpele is dat iemand een minimum aantal posts (bijvoorbeeld 10 ofzo) zou moeten krijgen om dit te voorkomen.

Persoonlijk vind ik het wel ok dat mensen hier alleen een auto te koop zetten. Ik ben het ook met Rokky zijn argumentatie eens.
Dit werkt ook niet, ben ook actief op het mountainbike.nl forum en daar hanteren ze dat je eerst 25 antwoorden moet hebben gehad. wat je daar krijgt is dat mensen twee weken lang onzin gaan lopen verkopen totdat ze 25 berichten hebben om dan hun fiets te gaan verkopen :twisted:
Ik denk dat de moderator gewoon met gezond verstand naar een verkoop topic moet kijken en als het er erg dik oplicht dat het nieuwe lid alleen maar uit is op een snelle verkoop dat je dan deze advertentie op slot zet of iets dergelijks.

m.v.g

Stefan
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]