Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door ptie
#42425
De verzendkosten zijn de standaard NL pakket kosten, ik dacht 6,- nogwat.

Zolang we geen 10 (of iets minder) aanmeldingen hebben, heeft informatie zoals rekeningnummer en omschrijving etc. niet zo veel zin :)

Laten we nu eerst de definitieve lijst afwachten, anders wordt het allemaal een beetje een chaos ;)
door creative117
#42426
ik haak af, prijs is toch nog steeds te pitttig, dan maar zonder armsteun door het leven.

Bedankt,

Roger
Gebruikersavatar
door bener0
#42428
:laughing6: ARMSTEUN natuurlijk :laughing6: , maar wel zonder de bekerhouder voor mij ... :roll:

ptie - Armsteun zwart leer excl. bekerhouder
Richard- Armsteun zwart leer excl. bekerhouder
peultje - armsteun zwart leer excl. Bekerhouder
Marco - Armsteun zwart leer excl. bekerhouder
Bener0- Armsteun zwart leer excl. bekerhouder

op naar de 10 :salute:
Gebruikersavatar
door hansgij
#42430
voor mij armsteun zwart en bekerhouder, goedkoopste aanbieding armsteun en bekerhouder die ik verder kon vinden is 355 euro in Duitsland (exclusief verzendkosten). dus we hebben altijd wat voordeel. groet Hansgij 8) voeg mij bij de lijst!!!
Gebruikersavatar
door tt pedro
#42444
ik haak bij deze af
Gebruikersavatar
door MWTT
#42445
Sorry, maar ik vind de prijs nog steeds veel te hoog voor zo´n simpel uitgevoerd accessoire.

Overigens, als we allen tezamen afhaken kan dat wellicht een argument zijn naar de leverancier om de prijs nog eens een beetje bij te stellen?

Voor ca. 180 Euro incl. btw ben ik als klant te vangen.
Gebruikersavatar
door tony
#42448
:? helaas,

sorry maar ik haak ook af,
ik wilde alleen de bekerhouder en die is in prijs niks gedaald :cry:

succes met de groupbuy

groet ton :D
door ptie
#42452
Ik kan me voorstellen dat mensen de aanbieding te mager vinden, maar lager gaat het echt niet worden. Houdt er rekening mee dat er maar één leverancier voor deze specifieke armsteun is, veel concurrentie is er dus niet, met als gevolg weinig wil om te zakken.

Ik ga ook niet afhaken voor die paar tientjes. Daarbij, we zijn al lang genoeg in onderhandeling geweest.

Ik zit nu op de volgende lijst:

ptie - Armsteun zwart leer excl. bekerhouder
Richard- Armsteun zwart leer excl. bekerhouder
peultje - armsteun zwart leer excl. Bekerhouder
Marco - Armsteun zwart leer excl. bekerhouder
Bener0 - Armsteun zwart leer excl. bekerhouder
hansgij - Armsteun zwart leer incl. bekerhouder zwart
Gebruikersavatar
door screamer
#42468
Hej Peter,

Bedankt voor het regelen van de aanbieding, toch nog korting weten te krijgen. :) Maar ik moet ook helaas afhaken. Heb wel weer even genoeg uitgeven aan me TT afgelopen maand.

Groeten,

Guy
Gebruikersavatar
door TTPost
#42473
Even een vraagje, waarom niet in Duitsland (via Ebay), kost 229 euro excl. verzenden, heb je een goede degelijke armsteun met bekerhouder. Ik heb hem nu een paar maanden en ik kan niet zonder meer. Dubbele of enkele drager, lekker belangrijk zou ik zeggen. :D

Was in Duitsland geen korting te bedingen :?: :?:
door ptie
#42488
Iedereen bedankt voor de reactie, we wachten nog op een reactie van Janco en xcharmedx.
Gebruikersavatar
door janco
#42491
Hoewel ik mee doe lijkt het er op dat we de 10 niet gaan halen...

ptie - Armsteun zwart leer excl. bekerhouder
Richard- Armsteun zwart leer excl. bekerhouder
peultje - armsteun zwart leer excl. Bekerhouder
Marco - Armsteun zwart leer excl. bekerhouder
Bener0 - Armsteun zwart leer excl. bekerhouder
hansgij - Armsteun zwart leer incl. bekerhouder zwart
Janco - Amsteun zwart leer excl. bekerhouder
door ptie
#42498
Ik verwacht dat 8 ook geen probleem gaat worden ;)
door ptie
#42562
Verstuurd naar alle deelnemers:
Hoi,

Je hebt aangegeven mee te doen met de groupbuy armsteun. We zijn momenteel met 7 personen, en Design-car heeft aangegeven dat dit voldoende is.

Zoals bekend zijn de kosten 210,- voor de armsteun, 335,- inclusief de bekerhouder. De actie gaat pas door, als het geld van alle deelnemers (een 7-tal) bij Design-car binnen is!

Je kan de armsteun aanstaande zondag tijdens de meeting bij Design-car in Enschede ophalen, of laten opsturen.

Als je de armsteun ophaalt, dan bedragen de kosten initieel 260,-. De korting van 50,- krijg je later retour. Let er op dat als er alsnog deelnemers afhaken, de korting niet gehandhaafd kan blijven! In dat geval betaal je alsnog het volle pond, of moet je de armsteun retour doen. We gaan hier overigens niet van uit. Vergeet niet je (bank)gegevens achter te laten bij Design-car.

Als je de armsteun laat opsturen, dan bedragen de kosten 216,75 (inclusief verzendkosten). Dit geld kan je storten op:

Rekeningnummer: XX XX XX XXX ten name van Design-car te Enschede onder vermelding van "Groupbuy armsteun".

Stuur vervolgens een e-mail naar XXX@XXXXXXXXXX.XXX met daarin je adresgegevens. Let er op dat als er alsnog deelnemers afhaken, je het geld terug gestort krijgt.
Wacht er indien mogelijk niet de lang mee, iedereen wil tenslotte zijn armsteun zo snel mogelijk in bezit hebben :)

Mocht het één en ander niet duidelijk zijn, stel je vraag via PB, het desbetreffende topic of op XXXXXXXX@XXXXX.XXX

Groetjes,
Peter
Laatst gewijzigd door ptie op za sep 12, 2009 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door hansgij
#42587
:D :D ptie alvast bedankt voor alle moeite, zondag haal ik de armsteun meteen op. goede geregeld!! :) :) groet hansgij
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]