Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#40988
ik kan 600 km halen en zelfs meer, maar dan rij je zeer behouden en kan je net zo goed een Toyota IQ kopen nog kleiner en zuiniger dan de Aygo :D maar 400 km is realistischer als je de motor gebruikt waarvoor die gebouwd is wan anders kan je net zo goe deen 1.0 blokkie kopen met blik dr omheen en 4 wielen dr onder
Gebruikersavatar
door Snowking
#40991
Ik rij meestal zo'n 450 km op een tank (180pk). Bij gewoon normaal woon werk verkeer. Maarja als je echt zuinig wil rijden zou je misschien bij Jos terecht kunnen om er een dieseltje van te maken :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#40992
nee daar heb k een caddy voor aangeschaft met sdi blokkie, die vreet 800+ weg op 40 euries, ook goedkoper in de vaste lasten, als je dan inlevert moet je het maar op alle fronten doen... ahum post nog wel foto's als ie af is :D
door ptie
#41003
Als met een een 225pk (6de versnelling) veel snelwegkilometers maakt, dan zou je toch met gemak 700km op één tank moeten kunnen houden. Er vanuit gaande dat je een beetje fatsoenlijk rijdt :)
Gebruikersavatar
door denders
#41007
Misschien dat de meesten ook aardig wat kilometers op het blokje hebben staan inmiddels? Hier net 40000.
En hoe je ermee gaat rijden natuurlijk. (files is ook niet echt voordelig) maar hoe de auto is bereden door vorige eigenaar is ook van belang.
Oja, ik rij niet als een opaatje overigens, veel snelweg kilometers en af en toe gaat het gas erop, maar zeker niet overdreven.
Wel luister ik naar de motor en schakel op de juiste momenten, dus genoeg toeren maken maar niet teveel in normale gang van zaken.

Mijn vorige auto 2.0 16V 150pk met 165000 eigengemaakte kilometers, kon nu nog 1 op 15 halen ideale snelwegsituatie.
Met mijn 944S2 16V kwam ik niet verder dan 1 op 10/11 maar dat was een ongeblazen 3.0L.

tsja en af en toe is lekker het gas erop, dan gaat het allemaal idd wat harder, ben benieuwd hoe dat is bij die "dure" TTRS MET MOTOR :P


grt. dennis.
Gebruikersavatar
door tt pedro
#41009
ja maar omdat iedereen in een vorig topic al zei dat ze sportief rijden ik doe dat ook maar wil ik 600 km op een tank rijden wat voor mij niet nodig is dan moet ik de tt met het schakelen stil laten vallen denk ik
Gebruikersavatar
door denders
#41014
tt pedro schreef:ja maar omdat iedereen in een vorig topic al zei dat ze sportief rijden ik doe dat ook maar wil ik 600 km op een tank rijden wat voor mij niet nodig is dan moet ik de tt met het schakelen stil laten vallen denk ik
Dan moet je toch de afstelling eens nazien van de motor, of begrijp ik het verkeerd?
Maakt verder niet uit ook hoor, als ge maar leut hebt toch met de Teetee :wink:
Gebruikersavatar
door tt pedro
#41029
zo is het maar net benzine stikt me niks rij nu momenteel ongeveer 80 a 100 euro per week haha
Gebruikersavatar
door Peultje
#41032
ik kan ook wel 600km halen op 1 tankje met me 214pk, maar dan wel op de buitenwegen (80km/u). ik maak veel snelweg km's en daar haal ik de 550 ook wel..
Gebruikersavatar
door NusreTT
#41425
Ik haal +/- 500 km op een tank, op dit moment doe ik rustig aan omdat mijn waterpomp (voor de turbo) stuk is, ik heb een afspraak gemaakt met Audi op 24-8 (eerder kon het niet) wil ik de motor niet veel belasten, misschien kan het geen kwaad maar toch nu ik het weet dat ie stuk is rij ik niet prettig. ik moet wel bij vermelden ik tank V power of euro98, met euro95 stukken minder.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]