Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door NusreTT
#41304
Hallo TT Vrienden,

ik zag laatst tijdens het snuffelen op het net voor een betaalbare en toch betere versie DRL en geen plak strips, zag ik een Duitse bedrijf dat complete koplamp gaat uitbrengen voor onze MK1.

wisten jullie dat ?? of loop ik wat achter.

Groet NusreTT

hier is een link naar het site.


dectane autocouture
Gebruikersavatar
door Vincentos
#41305
Verstop deze link voor tim. Ik denk dat hij gek wordt haha! :D

Opzich zien ze er mooi uit. Ik verwacht dat ze wel aardig wat gaan kosten. Maar ik heb laatst hier al een opel astra coupe zien rijden met dergelijke lampen. Ik heb echt het idee dat het naar het hoekje van de A8 velgen/lexus achterlichten en m3 spiegels gaat.

Al hoop ik dat trouwens niet aangezien het er bij de meeste auto's echt gaaf uitziet.

Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#41306
Ik moet jullie teleurstellen,

Deze "dayline" vervangende koplampen worden op de Duitse Ebay sinds kort aangeboden, meen uit mijn hoofd voor ergens tussen de 250 en 350 euro.
Ik ga nogal wat VW/Audi tuning meetings af met een groep medesleutelaars en zo was ik gisteren op een grote meet in Duitsland waar deze koplampen bij een stand met allerhande tuningmaterialen werden aangeboden.
De prijs lag ergens rond de 230 euro (al een stuk goedkoper dan dat spul op Ebay.de) En ik heb er een A4 en een A3 gezien die deze lampen hadden ingebouwd. Weliswaar geen TT's maar de opzet en uitvoering van deze lampen is exact hetzelfde.

Conclusie: Lampen zijn van een hoog "made in China" gehalte en het ziet er niet uit.
Je reinste kitsch, beetje zoals die Lexus look achterlichten voor onze TT's maar dan voor de voorzijde. Van een A4 heb ik zowel de heldere als donkere variant in mijn handen gehad en ik vond het helemaal niks.

Nu ben ik een liefhebber van de wat strakkere "Duitse" lijn van tuning dus daar zal het ook wel aan liggen.
Dit is toch meer een koplamp die je eerder op zo'n over de top gepimpte Japanse polyester "Starship Enterprise" achtige bolide verwacht. (ik neem aan dat deze laatste omschrijving enigzins duidelijk maakt wat ik bedoel :D )

Het zijn niet mijn centen mochten er mensen zijn die de gok willen wagen maar het doet echt afbraak aan de looks van je auto.

Grtn Henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op di aug 04, 2009 15:30, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#41319
Mooie set voor die compleet met tuperware uitgevoerde TT van laatst die te koop stond en toch verkocht werd :D
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#41325
idd Ron, dat was nu een auto waarin deze lampen probleemloos te plaatsen waren. Een mooie afwerking van het geheel :wink:
door allewijn
#41328
Vincentos schreef:Verstop deze link voor tim. Ik denk dat hij gek wordt haha! :D
GEK van LELIJKHEID ja!
Getver dit vindt ik niks hoor, dit neigt idd naar de lexuslook achterlichten en meer van die troep.
(mijn strak weggewerkte ledstrips in de grillen vindt ik mooi, maar deze lampen met leds zijn spuuglelijk hoor Vincent)
Hier nog een fotootje van de gedrochten:

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#41329
wat een verschrikkelijke koplampen zeg, die kunnen samen met
de lexus look achterlichten wel in het schap van de halfords tuners :D

en ik weet zeker dat die TT laatst op marktplaats deze koplampen
wel zullen staan aangezien die TT al spuug lelijk was
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#41330
Had ze inderdaad al op het engelse forum gezien. Ze zijn echt enorm lelijk. DRL hoeft voor mij persoonlijk niet maar je hebt er wel mooie home-made oplossingen tussen zitten.
Doe dan maar made-in-own-home dan made-in-china ;)
Gebruikersavatar
door Vincentos
#41331
Hahaha oke Tim ik had verwacht dat ze er iets ''origineler'' uit kwamen te zien. Maar na de foto's vindt ik het nog mooier om een gat in m'n koplamp te slaan dan met die gedrochten rond te rijden.

Je zal ze maar cadeau krijgen :D .....................................'''tja , gaaaaaffff! '' :roll:
Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#41337
DRL is in dit kader dus "Dure Rommel Lamp" :D :wink:
Gebruikersavatar
door NusreTT
#41372
Ik vind het idee goed alleen jammer van het uitvoering als ze het zo veel mogelijk als originele koplamp hadden uitgevoerd had ik hem gekocht, nu maar afwachten of er nog een bedrijf betere uit gaat brengen, anders wordt het toch plak strip.
door allewijn
#41374
NusreTT schreef:Ik vind het idee goed alleen jammer van het uitvoering als ze het zo veel mogelijk als originele koplamp hadden uitgevoerd had ik hem gekocht, nu maar afwachten of er nog een bedrijf betere uit gaat brengen, anders wordt het toch plak strip.
De 'led-plakstrips' kunnen bijzonder mooi staan hoor, misschien zoals ik het zelf heb gedaan? Met coming&leaving home functie:
http://www.tt-forum.nl/forum/viewtopic.php?t=4180

Gr.

Tim
Gebruikersavatar
door NusreTT
#41467
allewijn schreef:
NusreTT schreef:Ik vind het idee goed alleen jammer van het uitvoering als ze het zo veel mogelijk als originele koplamp hadden uitgevoerd had ik hem gekocht, nu maar afwachten of er nog een bedrijf betere uit gaat brengen, anders wordt het toch plak strip.
De 'led-plakstrips' kunnen bijzonder mooi staan hoor, misschien zoals ik het zelf heb gedaan? Met coming&leaving home functie:
http://www.tt-forum.nl/forum/viewtopic.php?t=4180

Gr.

Tim
Heel mooi gedaan Tim, waar heb jij de led strip en module gekocht ?, ik denk ook dat ik deze uitvoering ga monteren,

Groet NusreTT,
door allewijn
#41475
Ik durf het 'bijna' niet te zeggen maar de zowel de ledstrips als de DRL module zijn beiden van het merk 'Autostyle'!
(normaal vindt ik producten van dit merk meestal echt troep voor tupperware-tuners, maar de ledstrips zijn bijnzonder goed en doordat de dus via de kopse kant schijnen, kunnen zo zo plat/onzichtbaar weggewerkt worden. Verder is de DRL module waanzinnig. De mooie bijkomstigheid van de coming/leaving home functie vindt ik nog steeds elke dag ééérg gaaf. Verder is het gewoon mooi dat de ledstrips niet branden als de stadslichten/xenons aan staan, dus niet als het donker is, want dan staat het vaak weer wel vrij 'kermis-achtig'.)

ToF om te horen dat mijn manier van DRL inbouwen / Coming-Leaving home functie inbouwen, ook bij velen van jullie in de smaak valt!

Gr.

Tim
Gebruikersavatar
door NusreTT
#41635
allewijn schreef:Ik durf het 'bijna' niet te zeggen maar de zowel de ledstrips als de DRL module zijn beiden van het merk 'Autostyle'!
(normaal vindt ik producten van dit merk meestal echt troep voor tupperware-tuners, maar de ledstrips zijn bijnzonder goed en doordat de dus via de kopse kant schijnen, kunnen zo zo plat/onzichtbaar weggewerkt worden. Verder is de DRL module waanzinnig. De mooie bijkomstigheid van de coming/leaving home functie vindt ik nog steeds elke dag ééérg gaaf. Verder is het gewoon mooi dat de ledstrips niet branden als de stadslichten/xenons aan staan, dus niet als het donker is, want dan staat het vaak weer wel vrij 'kermis-achtig'.)

ToF om te horen dat mijn manier van DRL inbouwen / Coming-Leaving home functie inbouwen, ook bij velen van jullie in de smaak valt!

Gr.

Tim
Hi Tim,
ik heb op de site van autostyle gekeken maar ik kan nergens vinden hoe de ledjes schijnen, er staat geen info bij of ze aan de kopse kant schijnen of niet, welke van de vele had je??

Mvg, NusreTT
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]