Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Roadster61
#41812
Hallo,

Weet iemand of er ook zg "aangevers" zijn voor de veiligheidsgordel van de TT roadster?
Het komt nl bij mij regelmatig voor dat wanneer de stoel in de achterste stand geschoven wordt, dat de gordel tussen de stoel en de tussenwand bekneld zit.
Vervolgens weer stoel naar voren, in onmogelijke stand je gordel proberen te pakken, stoel weer naar achter.
Hier wil ik eigelijk wel vanaf.

Iemand een oplossing ??

Grtz
Gebruikersavatar
door Ronnie
#41839
stoelen vekopen en smallere er in :D ff serieus heb ik dit nog nooit gezien een gordelaangever in een TT
door Jun
#77057
Ik heb ff lopen googlen na aftermarketproducten, maar dat zijn er echt heel weining of mega lelijk. Kortom iemand anders die een mooie en elegante oplossing heeft, want ik ben het nu ook beu om m`n neck of schouders telkens te verdraaien :P
Gebruikersavatar
door sweeper
#77117
BMW heeft een gordel aangever die tussen de poten van de hoofdsteun geplaatst kan worden. Ik weet het onderdeel nummer niet meer. Het gaat hierbij zover ik mij kan herinneren om de 3serie van 2 series geleden. Iets met dezelfde stoelen als VW.

Mogelijk is het nog wel ergens terug te vinden in mijn oudere topic berichten.

Jawel Ronnie die heb je wel gezien. Bij mij!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#77148
Klinkt misschien heel lullig maar de TT MK1 heeft BMW stoelen Eric... kwam ik achter toen ik de stoel los had gehaald omdat de bouten losgetrild waren toentertijd (in 2005). Als je naar de sportievere 3 series gaat kijken dacht E36 dan kan je heel herkenbare stoelen tegenkomen alleen zit er een heel ander gevormde hoofdsteun op en met bepaalde types zelfs met wangen naar de zijkanten van de rugleuning, ben er toen alleen nooit achter kunnen komen welk onderneelnummer die hadden en heb er toen niet meer naar omgekeken had wel gaaf geweest.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]