Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#42100
Toen ik de TT reed daagde iedereen me uit, met de S3 (gecleande kont) valt dat gelukkig mee. BMW 330 diesels etc. van dat spul uit de lease komen ze naast je staan en gas dr op, die van mij was gechipt en katloos dus die stoof de meeste wagens er toch wel uit, wat ik veel mooier vond was de ander 2x laten winnen en dan bij t 3de verkeerslicht eens goed vertrekken... dan gaan ze achter je staan of draaien vlug ergens af... wie is dr dan op z'n pikkie getrapt? dat was altijd mooi om te doen, verder koop je zo'n wagen niet om te sprinten of om anderen voor te blijven maar gewoon omdat het lekker comfortabel en als je wil ook erg sporftief rijdt. Ik heb met geen van de Audi's bekeuringen gereden voor te hard rijden (afkloppen) maar wel met m'n Fiatje Cinquecento sporting 54 km/h en dan voor 1 km te hard een boete krijgen. Verder alleen parkeerboetes gehad, maar liever 60 euro betalen dan steeds uit een vak komen en een deukje en lakbeschadiging rijker kost toch ff wat meer.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]