Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Anand
#42659
Zo, had me al voorgesteld in het subforum maar hierbij nogmaals :
Naam is Anand en ben van beroep Gitarist (gitaarleraar) en heb ook mijn TT droom vandaag werkelijkheid gemaakt....

Heb een TT uit 2001 met 87000km gekocht en zal over een kleine 2 weken opgehaald worden.....prijs incl garantie /apk /beurt etc 13950 euro
Als je tijd hebt , hier is de link :
http://www.garagewitteveen.nl/?occasions=1

Eigenaar vond ik heel aardig en behulpzaam , vind dat belangrijk want soms kom je toch arrogante , niet meewerkende mensen tegen ....

Auto ziet er van binnen supernetjes uit ! Heb er helaas niet in kunnen rijden omdat accu etc eruit waren en het stond op de 2e verdieping maar goed, ik vertrouw compleet in de eigenschappen van de TT het rij gedrag komt wel goed.

Heb 6 maanden garantie op de motor , krijgt zijn service beurt incl complete distributieriem set , olie , filters + nieuwe APK , complete poetsbeurt en inbouw eigen cdspeler (vanwege bluetooth / USB ) , Zitten 17`` velgen met goede banden (profiel) eronder.
En als er iets is in de tussentijd , hoef ik niet vanuit Enschede naar herpen te rijden maar kan in overleg dat gewoon hier laten doen en factuur gaat naar de verkoper Witteveen....lijkt me heel schappelijk....voor de rest geen roestplekken, hrassen en of deuken...beetje steenslag voorbumper....ach ja .... :wink:

Was van 1e eigenaar en je kon echt zien dat er goed mee was om gegaan....onderhoudsboekje kopt helemaal , allemaal Audi dealers met stempels en km standen....distributieriem was nog niet vervangen....toch nodig na >5jr las ik hier op het forum.

Vraagjes :
- Prijs lijkt me heel goed toch ?