Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
#42908
Beste Forumleden,

Bij deze mijn eerste post (ik zal mezelf voorstellen zodra ik een TT heb, dan heb ik wat meer te vertellen 8) )

In verband met een mogelijke aankoop van een TT (particulier) wil ik de auto uitlezen dmv de vagcom software.

Natuurlijk kan ik deze kabel kopen, maar ik ben bang dat ik hem dan niet voor donderdag in huis heb, en dan ga ik de auto bezichtigen. Daarom ben ik op zoek naar iemand die deze kabel (event. tegen betaling) aan mij wil lenen in de omgeving Maastricht-Heerlen-Sittard.

Ik hoor het graag!
Gebruikersavatar
door sweeper
#42919
Met Vag-com kabel alleen kom je er niet. Je zal ook het progje erbij moeten hebben op een laptop.

Is het niet simpeler om afspraak te maken met een dealer in de buurt, en daar met een proefrit langs te rijden? Kan je gelijk a.d.h.v. kenteken en/of chassisnr. bij hun in de comp. de service historie opvragen. Als de wagen altijd dealer onderhouden is, en de dealer heeft alles netjes bijgehouden, dan weet je alle probleempjes uit het verleden.

Suc6 met de aankoop.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]