Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door rokky
#43153
Vindt het erg veel geld voor een TT van bijna 10 jaar.
door creative117
#43163
Dag Tom,

Volgens mij heb ik ook proef gereden met die TT. Dat was vorig jaar november, maar het zou net zo goed een andere kunnen zijn, vlgs mij kun je er wel achter komen hoe lang hij daar al staat. Ook ik hoorde dat geblaas. Mijn auto en een andere waar ik mee gereden heb hebben dat niet. John zei dat het normaal was, maar ik geloof dat de versie die hier door Sweeper.nl verteld wordt meer aan de waarheid grenst. Jammer want voor de rest denk ik dat het een tof bedrijf is, de autoos i.d.d. allemaal plaatjes en naar wat ik lees is ook de service goed. Ik heb er mijn auto niet gekocht, had ik het geld niet voor, maar anders had ik het zeker gedaan.!

ik woon in Uden, en als ik je van dienst kan zijn dan doe ik dat graag. Ben dan wel geen automonteur maar heb er inmiddels toch al wel 20000 km met mijn 225 PK sterke quattro opzitten.

groet,

Roger
Gebruikersavatar
door denders
#43190
Er mag geen sludge zitten aan de binnenkant van de dop natuurlijk.
Dan zit er koelwater door de olie heen en is deze een caramel-bruin achtige klonterzooi..

Maar tip: laat hem gewoon nakijken als je er wat minder verstand van hebt of neem iemand mee die dit wel heeft.
Zorg dus dat je een aankoopkeuring doet bij Audi.
Zelf wilde ik gewoon waar voor mijn zuurverdiende geld, de marktprijs moet wel realistisch zijn uiteraard.
Na wat kletsen met de dealer had ik inruil en ruim 3000 nog van de auto af.(maar goed, van Aug.2005)

Nogmaals, je moet niet alleen naar de olie kijken er zijn een aantal faktoren waaraan je de staat van een auto kunt zien.
Succes ermee!

Grt, Dennis.
Gebruikersavatar
door Tom
#43194
De auto is op 27-6-'09 voor het laatst overgeschreven, hij is ingeruild tegen een Opel GT. De auto staat er dus 3mnden, @Roger, je hebt dan waarschijnlijk niet in deze TT gereden.
Het blijft inderdaad een hoop geld, maar als ik de bekende advertentiesite's afloop (wat ik al geruime tijd doe) kom ik niet vaak een auto tegen met eenzelfde uitrusting, status en km stand.
Ik heb er ook nog één zien staan bij theojansen-porsche, ook een hele mooie alleen de kleur is nog discutabel.

Als John de distributieriem voor zijn rekening neemt heb ik ongeveer een €2800,- korting.

Ik probeer voor morgen nog een afspraak te maken bij Coen Donkers, die zit daar in de buurt. Hopelijk kan ik hem daar laten keuren.

@Roger, ben je heel druk morgen ;-)

Groeten Tom
Gebruikersavatar
door Tom
#43204
De knoop is doorgehakt....de aankoop van de TT is een feit. Komende week wordt de nieuwe distributieriem er opgelegd en uiterlijk volgende week zaterdag kan ik hm op halen :P

Bedankt voor de tips en reacties!
Gebruikersavatar
door denders
#43242
Welkom dus hier :P :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]