Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#43241
De kogel is waarschijnlijk wel door de kerk......
Er komt begin volgend jaar een nieuwe TT bij in het rood.
Waarschijnlijk de ProLine met een 2,0 TFSI motor....
Maar nu de opties nog en welke kleur lederen binnen bekleding????
Zwart is altijd goed, maar ik zag in een A5 een mooie lichte bekleding zitten.

Hier een foto uit de garage van rokky:


http://www.tt-forum.nl/forum/garage.php ... ge_id=1281

Rijdt er nog iemand in dd Mk2 in het rood........?

Deze maand willen we alles besteld hebben, maar we twijfelen nog over de bekleding.
Het zal wel gezellig worden met 2 TT's voor de deur......... :D
Laatst gewijzigd door nickbox op zo dec 15, 2013 21:07, 2 keer totaal gewijzigd.
door rokky
#43247
Volgensmij is er nog een rode MK2 hier op het forum.

Ik heb ook in een TT met wit leer gezeten tenminste daar moet het voor door gaan maar echt wit is het niet.
Leek meer smoezelig wit en deed erg kil aan.

Mijn plafond is overgens wel zwart. is mooier dan creme.

Waarom koop je geen jong gebruikte MK2? Zag een rode voor nog geen 30.000 op internet staan wel zwart leer
Gebruikersavatar
door nickbox
#43249
Nee hoor hij mag helemaal nieuw zijn.
Iemand moet het doen...anders zijn er straks helemaal geen tweedehands auto's meer....
Maar alleen de bekleding zijn we nog niet uit.
Bevalt de lichte kleur. En het dak moet natuurlijk zwart zijn.....

Afbeelding
door rokky
#43269
Oke dan.... De S line op de foto is erg mooi. Ik wacht nog op de carbon diffuser voor mn milltek
Bekleding bevalt erg goed. Wilde geen zwart heeft iedereen.
Wordt niet echt snel smerig en is makkelijk schoon te maken.

De auto is ook een stuk minder donker van binnen en lijkt alsof je meer ruimte hebt.

Weet niet of je in de buurt woont anders kom je een keer kijken. Rotterdam zie ik net niet echt in de buurt dus.
Gebruikersavatar
door makaveli
#43271
Ik heb een rooie TT (wel een MKI) maar ook met een licht interieur, echt wit is het niet, eerder gebroken wit (misschien moet ik het een keer goed laten reinigen :P). Maar het bevalt me goed, en net zoals je zegt zwart heeft iedereen al.
Gebruikersavatar
door nickbox
#43291
Ik zal eens goed kijken naar de kleuren bij de dealer. Een bruintint kan ook erg mooi zijn.
Het is al een stap om toch maar een TT er bij te nemen en het praktische opzij te zetten.
We hebben eerst gekeken naar de A3 cabrio, maar zijn nu weer terug bij de TT. Ze kosten ongeveer hetzelfde, net geen 50 000,= en voor dat geld vinden we de TT toch wel wat meer auto dan de A3.
Misschien toch maar eens een ritje richting Zwolle maken........
door rokky
#43298
Klopt A3 cabrio is ook niet echt groter van binnen....

Massari heeft een zwarte TT met rood leer. Hij was me net voor bij de dealer haha....

Als je eens in de buurt komt laat het maar weten. In zwolle zit overigens ook een Audi Dealer kan je daar meteen even langs
door Ducaudi
#43323
nickbox schreef:Ik zal eens goed kijken naar de kleuren bij de dealer. Een bruintint kan ook erg mooi zijn.
Het is al een stap om toch maar een TT er bij te nemen en het praktische opzij te zetten.
We hebben eerst gekeken naar de A3 cabrio, maar zijn nu weer terug bij de TT. Ze kosten ongeveer hetzelfde, net geen 50 000,= en voor dat geld vinden we de TT toch wel wat meer auto dan de A3.
Misschien toch maar eens een ritje richting Zwolle maken........
Dat hele donkerbruine leer is ook heel erg mooi, weet alleen niet of het mooi is bij rood...
Het wordt zeker een rode? Want bij de audi site hebben ze ook voorraad auto's. Nadeel: het is niet helemaal je eigen wens, maar het kan je op sommige auto's 13000 euro schelen.
Gebruikersavatar
door Vincentos
#43325
Gaaf om een nieuwe TT aan te kunnen schaffen.

Als je een nieuwe besteld. Kies gewoon wat je zelf mooi vindt en laat je keuze niet afhangen van ''andere mensen hebben het al''. Waarschijnlijk rij je er wel in de eerstkomende jaren.
Donker leer moet je net zo goed bijhouden als licht gekleurd leder. Alleen zie je op lichtgekleurd leder het vuil veel beter. Gewoon 1x per maand goed reinigen en conditioneren.

Succes met het aanschaffen van je nieuwe TT. :D Waar wil je hem bestellen? Hoogenboom of de Koning? (aanrader: de koning)

Gr.
Vincent
Gebruikersavatar
door nickbox
#43326
Over de kleur kunnen we kort zijn alles mag als het maar rood is......
Mijn vrouw gaat er in rijden en krijgt deze als auto van de zaak.........
Ze wilde altijd in een TT rijden en we hebben alle praktische bezwaren, mochten die er al zijn, opzij gezet en gaan voor de TT!
Om de bijtelling laag te houden zou het mooi zijn om de prijs zo laag mogelijk te houden.
Helaas komt de maandelijkse bijtelling nu al op zo'n 560 euro.....En voor dat bedrag wil je wel lekker rijden, toch?
Tot nu toe hebben we erg goede ervaringen bij de Koning en daar ook alle proefritten gemaakt.
door Ducaudi
#43327
Ik raad ook De Koning aan, dat is mijn dealer...
In een ver verleden was ik ook aardig genaaid bij Hoogenboom toen we 3 lease auto's afnamen.
Die nare smaak blijf je dan houden...
Vincentos schreef:Gaaf om een nieuwe TT aan te kunnen schaffen.

Als je een nieuwe besteld. Kies gewoon wat je zelf mooi vindt en laat je keuze niet afhangen van ''andere mensen hebben het al''. Waarschijnlijk rij je er wel in de eerstkomende jaren.
Donker leer moet je net zo goed bijhouden als licht gekleurd leder. Alleen zie je op lichtgekleurd leder het vuil veel beter. Gewoon 1x per maand goed reinigen en conditioneren.

Succes met het aanschaffen van je nieuwe TT. :D Waar wil je hem bestellen? Hoogenboom of de Koning? (aanrader: de koning)

Gr.
Vincent
Gebruikersavatar
door RuuTT
#44502
Ah, die andere rode MK II ben ik gok ik zo.. Ik heb wel zwarte bekleding en ben redelijk dicht in de buurt van Rotterdam. Mocht je dus eens willen kijken; DM gerust..
Gebruikersavatar
door nickbox
#44545
RuuTT schreef:Ah, die andere rode MK II ben ik gok ik zo.. Ik heb wel zwarte bekleding en ben redelijk dicht in de buurt van Rotterdam. Mocht je dus eens willen kijken; DM gerust..
Bedankt voor het aanbod, de auto is besteld! Het is toch de zwarte bekleding geworden..... Altijd mooi en handig met de honden.....
Ik denk dat de optie 'even kijken' voor mijn vrouw niet bestaat...
Je zal ze eruit moeten slaan............ :D

Nu even wachten tot de eerste week van januari.. :shock:
Gebruikersavatar
door nickbox
#48283
Hij is eindelijk binnen!
Mooi om de Mk1 en de Mk2 zo bij elkaar te zien....

Afbeelding
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]