Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Anand
#43890
Hoi,
Zat laatst ff tv te kijken en zag `toevallig` zo`n tell sell reclame van Fix It krasverwijderaar.......hihihihih geloof normaal nooit in hun reclame maar was toch benieuwd of er al iemand was die dit gebruikt heeft of bekend ermee is, want ik heb toch wel enkele kleine krassen wat verwijderd zou kunnen worden volgens Fix It :)

Hierbij de link :
http://verzendshop.biedmeer.nl/Webwinke ... ratie.html

Ben benieuwd !
Anand
Gebruikersavatar
door duc
#43894
Bij de laatste meeting van Carclean hebben we het hier ook over gehad. Volgens mij gaan ze er een testen, ze schijnen echt bagger te zijn. Het schijnt dat de hars erg snel droogt, als je dus niet snel werkt heb je er nog een kras bij ipv minder :shock: Zou er maar niet zonder meer me aan de gang gaan. Maarja dat is mijn mening. Als je goede spullen voor verwijdering van krassen zoekt, kijk dan even op het carclean forum. staan goede tips en tricks op. :wink:
Gebruikersavatar
door Vincentos
#43902
Aaahhh nee. Niet aan beginnen. Als er kleurlak weg is kun je dit echt niet verwijderen door er wat blanke lak overheen te kwakken.
Als je die krassen weg wilt halen moet je toch gaan polijsten. Anders gaat het echt niet werken.

Blijft je nagel erin hangen als je over de kras gaat?

Gr.
Vincent
door ingmarberga
#43903
Ik heb er ook welis naar gekeken, ben toen op internet wat gaan zoeken en toen vond ik een amerikaans programma, (hier testen ze allemaal van die tell sell producten) maar hij kwam slecht uit de test en je lak werdt er niet beter op
Gebruikersavatar
door Anand
#43921
hahaha , ok weet genoeg...laat em voorlopig wel links liggen , zal carclean weer ff checken , had daar laatst al wat spullen besteld....
Yep inderdaad , nagelijk blijft erin steken en zal dus minstens polijsten en evt zelf opnieuw spuiten worden......dan maar later een keer want we willen de TT op den duur toch een mooie GEEL kleurtje geven !

Thanks,
A+
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]