Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door creative117
#44088
wat een dure verzekering via Audi, ik betaal via de NAVK +/- 450 euro, incl. everything. 14 jaar schadevrij 20.000 KM en 75 % no-claim. Google maar eens.

Succes,

Roger
door Jeff1981
#44089
Hey Roger,

bedankt, die is inderdaad goedkoop. Wat is je ervaring qua schade afhandeling e.d.?
door ptie
#44116
Kijk anders ook eens bij Aegon. Die waren in mijn geval ook niet duur.

Of veel simpeler, kijk even op independer.nl
Gebruikersavatar
door denders
#44121
De verzekering is toen via Audi geregeld bij de dealer waar ik de auto vandaan heb.

Audi Car Plus insurance WA + Volledige Cascodekking
No claim beschermer
schadedekking inzittenden

Ik heb dan continue mobiliteit bij schade, diefstal en totaal verlies, vandalismedekking enz enz.
aanschafwaarde of nieuwwaarderegeling van 36 maanden en standaard schadedekking voor inzittenden.

Het betrof een A-occasion, (weet niet of dat uitmaakt)

Kort door de bocht gezegd, als ik hem onverhoopt totall loss rij binnen 3 jaar krijg ik het aankoop bedrag retour...
Mits ik nog kan rijden of uberhaubt leef, heeft dat nog enig nut voor mij :roll: .

Sta ik langs de weg, kan ik bellen en dan komen ze me ophalen/helpen. Al is het een lekke band! (niet echt nodig maar je weet maar nooit wanneer je een net pak aan hebt!)
Passend vervoer terwijl de auto op onderdelen wacht is kostenloos, binnen en buitenland.

pfff... dat was het wel zo'n beetje geloof ik, het is niet de allergoedkoopste verzekering maar wel zekerheid.
Had ik dit bij centraal beheer waren er minder zekerheden voor maar weinig geld minder!

Vraag gewoon eens offertes rond, en pas op met de kleine regeltjes he, er zijn goedkope bij maar dan dekken ze niet alles, of je kunt alles zelf regelen!...
Heb verder dus alleen CB gehad, dus verder geen ervaring.
Ik keek wel op van het gemak waarmee ik terecht kon bij de dealer voor schadeherstel bij Audi.
Alles zo geregeld!

Oja, ik zit zelf doorgaands elke dag op de weg met de TT van- en naar het werk en prive ook best veel.

Succes!
Laatst gewijzigd door denders op wo okt 28, 2009 2:29, 1 keer totaal gewijzigd.
door creative117
#44125
Hoi Jeff,

Gelukkig heb ik nog geen schade gehad maar tot op heden is alles netjes verlopen. Er zitten geen aders onder het gras, meestal ben ik niet zo van de bijlages maar deze keer heb ik die van de ZLM naast die van de NAVK gelegd, en het kon zo gekopieerd zijn. Ook geen rare uitsluitingen zoals geen cabriodak of binnen slapen benodigd. Ik zou zeggen, print ze eens uit en vergelijk, een goedkopere vind je echt niet. Kostenloze hulp bij lekke banden zoals ik hier lees....., da's net zoiets als de Audi garantie, waar je ook staat langs de weg, je wordt geholpen, ja, weggebracht naar een te dure Audi dealer die vervolgens de rekening zo hoog maakt dat je daar zelf met je ANWB pas een maand lang een R8 van kunt huren. Maargoed, overtuig uwzelf,

succes,

Roger
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]