Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#45966
Knipperlichtje aan de antenne, kun je je TT terugvinden bij nog meer sneeuw! :wink:
Gebruikersavatar
door Masterwill
#46008
sneeuw sneeuw sneeuw :wink:



Afbeelding
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#46012
Helemaal in zijn elemenTT :wink:

Allebei wel geloof ik :lol:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#46027
Mijn toet toet vandaag. Heeft wel lekker gesneeuwd de hele dag!
Hopelijk komen we morge allemaal een beetje weg met die sneeuw.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door CneTT
#46056
Mogen filmpjes ook??? :lol:
Gebruikersavatar
door sweeper
#46057
:thumbleft: GOED BEZIG CNETT :thumbright:

Kan helaas zelf niet aan de sneeuwpret meedoen in de TT vanwege kromme velg. :cry:
Gebruikersavatar
door denders
#46060
Afbeelding

Afbeelding


De witte baard van de kersTTman :wink:

Gisterenavond peentjes gezweten en ik ben niet bang aangelegd..
Het begon toen pas echt in Regio R'dam waar ik heen was ineens te sneeuwstormen..

Pas als het extreem is besef je waarom je die voorbanden eerder had kunnen vervangen voor nieuw profiel :roll: ... :?
Ik kwam naar huis de toerit van de A20 bijna niet eens meer op, ESP uitzetten, onder de toeren blijven dat de turbo aangaat... en voorzicchtttttiggggg aan!
Ja gelukt, maar wat een rit..iedereen 40 km/u op de snelweg en dit was de eerste keer dat ik dat niet erg vond!!

Vandaag ook tobben naar mijn werk (stuk later gegaan) en bijna in een bocht vast in de sneeuw!
ESP is leuk, maar om uit de sneeuw te komen heb je er weinig aan!

Vandaag gebeld naar de bandenboer maar het was zo druk.. 13 wachtenden voor banden (montage) voor me zowieso!

Vandaag dus maar de TT even omgewisseld met mijn ouders voor de dun-bandige suzuki swift, die opzienbarend makkelijker door de sneeuw komt :oops:

Heb nog snel even velgen en voorkant+sierstuk uitlaat schoongemaakt want al die pekel kan nooit goed zijn om te laten zitten.
Het is er weer af.

Morgen laatste werkdag even, gelukkig!
En heel snel die nieuwe set 225's voor erop laten zetten...
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#46067
ik zal morgen ook maar eens proberen om een foto te maken. ik zou voor hetzelfde een foto van een andere auto kunnen
posten want het is niet normaal zoveel sneeuw hier ligt bij ons in het dorp (fryslan) er ligt minimaal een halve meter sneeuw
op m`n auto. :cry:

ik rij de hele week al in m`n oude mk1 golf. vindt het zonde dat al die pekel op m`n TT komt. maar rijden wordt ook moeilijk
aangezien m`n TT aardig is verlaagd en er hier op elke weg in het dorp minimaal 20cm sneeuw ligt.

ik ben trouwens wel benieuwd wat m`n quattro nou doet in de sneeuw. als ik dennis CNETT zie krijg ik ook al zin om even te touren :D

grtz. dennis
Gebruikersavatar
door nickbox
#46072
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Peultje
#46074
wat nu wel leuk is, over een industrie terrein, bij een bocht insturen, handrem vast, handrem los, tegen sturen, gas geven... HEERLIJK DRIFTEN MET EEN FWD!! :D

gister en eergister de heledag bezig geweest :P (helaas geen filmpje.. misschien dat dat deze week nog gaat lukken... ) :D
door ptie
#46083
Denzo schreef:Vandaag dus maar de TT even omgewisseld met mijn ouders voor de dun-bandige suzuki swift, die opzienbarend makkelijker door de sneeuw komt :oops:
De TT heeft haar gewicht natuurlijk ook een beetje tegen. Ik heb hetzelfde ervaren met de Corsa van mijn vriendin.
Gebruikersavatar
door denders
#46096
@Peultje: Heb ik ook nog even gedaan, je moet toch weten hoe die nu daarin zou reageren :wink:
Maar heb ook momenten gehad dat ik blij was dat ik op plaats van bestemming was :roll:

@Ptie: Hebben die kleine bakkies toch nog aardig nut nu :wink:
Nuttig zou ook zijn die Turbo uit te kunnen zetten met een knopje..alleen weet ik niet of dat zomaar technisch mogelijk is :)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]