Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door krieltje
#46639
Zo gister kogel door de kerk.

Na lang sparen en poetsen van menig autootje,leningkje en avond uurtjes in de catering,heb ik een Audi A4 cabriolet 2,4L V6 2002 gekocht

Beestje staat nog in Duitsland,waar als het goed is Dennis van Design-car hem vandaag gaat oppikken.
Dan gaat hij ingevoerd worden,en op naam.

Ik heb jarenlang met veel plezier van mijn Belgische importbruidje mogen genieten,maar ik vind dat het tijd wordt voor iets anders.Al gaat het wel aan mijn hart,omdat imo deze TT tot een van de mooiste van NL behoort. Er is erg veel tijd en toch wel geld voor het onderhoud in gestoken,en nu is het gedaan. Er zit nu een prachtige singleframe met een platina kleurige grill in,een compleet sportpaket etc,tis een echte S-line geworden.

Ging ineens behoorlijk snel,van het een op het andere moment moest er ineens geld tevoorschijn komen,dat was een hoop geschraap hahahaha. Probeer ook maar dat geld op een rekening gestort te krijgen.Overschrijven zou te lang duren,dus dat was geen optie. Geen bank heeft nog kasstortingen,maar de GWK is het uiteindelijk toch gelukt. Die man stond beetje vreemd te kijken,.....hoe ik aan dat geld kwam.....eeuuuhhhh tja ...tassjesroven?? Alsof je het over een ton hebt,maar ja dat zijn nu eenmaal de WOT regels,maar uiteindelijk toch gelukt.........Maar alsnog is het geld dan 3 dagen onderweg eer het bij Dennis is.Maar de kerel kent mij goed,dus dat is in orde.

Eerste kerstdag door de gladheid aanrijding gehad,gleed door in de bocht waar een busje mijn straat in was komen zeilen,en ik hem niet meer kon ontwijken,omdat hij in een eenrichtingsverkeer straat stond. Was flink baalen,750 euro schade,gelukkig goed verzekerd,maar baalen was het wel.

Dennis neemt de wagen over,dus die zal eerdaags wel op de site te koop komen te staan.

Ik heb altijd erg genoten van het forum,vooral onmdat toen ik begon,2 linkse handen had,en daarna voor mensen ben gaan polijsten,en kleine schades ben gaan herstellen. Dus menig HOW TO heb ik hier geleerd.

Mochtener mensen zijn die toch van mijn polijstapparatuur gebruik zouden willen maken,met of zonder mij,dan moet je maar ff pm sturen.

Het was mij daadwerkelijk een genoegen.

Martin Blommaert
Gebruikersavatar
door massari
#46643
Jeetje Martin,

Dat is lang geleden zeg! Alles goed verder?
Je zal zeker weten lekker gaan genieten met je nieuwe bolide, heb zelf een 3.0 liter gehad...

Veel plezier met je nieuwe kar!
door krieltje
#46644
Ja dat zag ik idd. Maar gozer,waarom toch weer weggedaan?
Gebruikersavatar
door sweeper
#46647
Spijtig te horen dat je de TT wegdoet, maar de opvolger is ook niet te versmaden.
Veel plezier met de nieuwe bolide, en niet te veel ongelukken maken. :wink:

En wie weet ga ik je nog een keer mailen. Mijn wagen moet nodig een detailing/poets beurt hebben, en heb er zelf een hekel aan.
Laatst gewijzigd door sweeper op do jan 07, 2010 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#46648
jammer dat je TT weg moet maar je krijgt er iets heel anders diks voor terug :D

als ik m`n TT weg doe wordt het denk ik ook een a4 cabrio. ik vind het altijd
super dikke auto`s!

maar hoe ziet je TT er eigenlijk uit. heb je ook foto`s ervan aangezien ik nog nooit
een foto van je TT heb gezien.

grtz.dennis
Gebruikersavatar
door massari
#46656
krieltje schreef:Ja dat zag ik idd. Maar gozer,waarom toch weer weggedaan?
Tja uiteindelijk toch veel spijt gehad van de verkoop! Dat ding was super... 19", verlaagd en een totaal gemodificeerde uitlaat vanaf spruitstuk en twee sportcatatalysatoren en een Eisenmann einddemper met grote stortkokers :D

Verkoop vanwege een reden: lichtelijke toename van interesse naar een A5 cabrio 2.0 TFSI sportback, maar dit stel ik even uit. Ben nu op zoek naar een B7 Avant 2.0 / 2.5 TDI, aangezien ik momenteel zakelijk veel kilometers rij. Wellicht gaat de TT er van de zomer uit, dan koop ik die A5C.
door krieltje
#46704
hahahahaaha kikke Ron Die eereste TT van jou was ook ontzettend vet.

Dennis heeft mijn as wagen gister naar Enschede gereden....topwagen vond hij,nix op aan te merken.
Nu nog paar kleine aanpassingen,zoals singleframe,aluminium spiegelkappen,en nog wat kleine dingetjes,dan kan ze richtig Den Haag
Gebruikersavatar
door Ronnie
#47849
skon wagie... enne blauw past wel bij jou ;)
door krieltje
#47906
Ja Ron van de ene blauwe naar de andere hehehehehe
door krieltje
#47907
goTTzilla schreef:jammer dat je TT weg moet maar je krijgt er iets heel anders diks voor terug :D

als ik m`n TT weg doe wordt het denk ik ook een a4 cabrio. ik vind het altijd
super dikke auto`s!

maar hoe ziet je TT er eigenlijk uit. heb je ook foto`s ervan aangezien ik nog nooit
een foto van je TT heb gezien.

grtz.dennis

Ik zal Dennis eens vragen.Hij is daar pas geleden helemaal (wederom) overgespoten....hou van frisse nw kleur hahahaha,af en toe overblazen,rij je weer nieuw
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]