Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door Ozpo
#47145
Hoi hoi,

zoals jullie wellicht kunnen zien ben ik hier ene beetje nieuw. Ik rijd nu in een audi TT (helaas niet van mijzelf). alleen nu doen mijn kilometerteller, toerenteller en eigenlijk bijna alles (op de temp. meter na) het allemaal niet meer. Ik ga er even vanuit dat het door een zekering komt ofzo. Aangezien ik een duits onderhoudsboekje erbij heb heb ik geen idee welke zekering (en) ik moet vervangen.


Ik hoop dus dat iemand mij uit de brand kan helpen. wil toch wel weer een stukje gaan rijden met de auto haha.


O nu ik toch bezig ben kan ik misschien nog iets anders vragen. zal wel de verkeerde forum zijn maar probeer het toch maar :D
Er zit ene originele radio in en die wil ik er graag uithalen. Nu zitten er 2 van die goudkleurige pinnen bij met een rondje en weerhaakjes. Ik neem aan dat ik die dingen in de gleuf moet steken en dan de radio eruit trekken of iets dergelijk? naja dit is in principe niet echt een probleem maar toch. wie weet dat iemand mij hierbij kan hlepen.

Groeten
Oz
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#47153
ik vrees dat je dashbord overleden is, je zal wel bij verotronics eindigen om hem te laten reparen,
gebruik de zoekfunctie maar even dan vindt je genoeg topics hierover.

en we stellen het wel op prijs altijd hier dat een nieuw forumlid zich even voorstelt!

grTTz. dennis
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]