Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door sweeper
#59019
Ook nog maar net aan hoor. Ik moet niet teveel gas geven, want dan slaat hij duidelijk door.

Het is me de kosten, tijd, en gedoe niet waard om dat te doen. Hij rijdt mij lekker zoals die is.
Gebruikersavatar
door denders
#59252
Vandaag onderweg naar Amsterdam een nette rode Alfa 166 ter hoogte van het 120km/u stuk bij Schiphol, zat eerst door een maneuvre ietwat te dicht achter op me waardoor ik in eerste instantie niet blijer werd..
Daarna zag ik dat de man toch dit doorhad en hij kwam links naast me en nodigde me uit met een bergijpend gebaar dat de banen leeg waren en hij wel interesse had om een sprintje te trekken, tsja dan betrap ik mezelf erop dat ik even terug naar de 4 ging en stiekem wilde laten zien wie de baas bleef.
Schijnbaar schakelde ik goed en ging aardig door in zijn 4 en meneer kwam niet weg, ik schakel door naar 5 en hij gaat netjes opzij terwijl ik een ietwat olie ruik van de Alfa, maar dat is vaak nogal snel bij dit merk :roll: .
Hij had letterlijk geen kans, terwijl ik dacht dat er toch wel meer pit in een 166 zou zitten, dan mijn 1,8L / 150pk turbo?, NIET! hehe..De turbo maakt toch veel verschil.
Ik ga ervan uit dat de Alfa minimaal een 2,5L V6 zou zijn geweest, ik heb zijn kenteken niet na kunnen trekken want ik lette er niet op.

Sportief stak hij al direkt zijn duim op en zoefde ik hem voorbij :P
(Ik deed hetzelfde)
Later toch wel snel weer in de ankers want volgens mij ging ik 180+ :oops:
En geen zin in vette boetes dus verder netjes 110km/u gereden. Verderop ging het overigens weer even van 70km/u naar 50km/u dus maar goed ook.
enfin, toch wel grappig als je een beetje kunt schakelen ook al zal het leuker zijn na het bezoek aan Aalten!

Dus ik maak me ook schuldig aan dit topic hoor :smt005
Gebruikersavatar
door 99TT
#59600
stivoman schreef:Er kan niets tegen het boxer geluid op!!

Eeuuh, V8 met een open pijp, vind ik toch nog mooier als een boxer !!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#59601
Staat zo'n klere Jeep Wrangler hier in de straat... zo'n V8 is 's morgens erg vroeg een rot wekker. Mooi is dan echt anders...
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]