Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#48554
Vind dr geen bal aan om te zien... technisch zal t wel leuk en snel zijn maar je hebt dr geen bal aan hier in Nederland.
door HansTT
#48557
Ronnie schreef:Vind dr geen bal aan om te zien... technisch zal t wel leuk en snel zijn maar je hebt dr geen bal aan hier in Nederland.
Groot gelijk, en daarbij krijg je de hogere onderhoudskosten ook nog eens cadeau !!!!
door HansTT
#48572
HansTT schreef:http://link.marktplaats.nl/320378872

Staat er alweer opnieuw op.... wisseld idd steeds.

Heb er eens een mailtje heen gestuurd om te kijken wat voor
reactie ik krijg...
Waarschijnlijk zo'n reactie van:
Heb in Nederland gewoond en de auto staat nu in aboedaboe...
Gebeurt vaak op Marktplaats.
Vandaag dit mailtje gekregen:
(Foto bijlage durf ik niet te openen).

Hello, Thank you for your interest in my 2002 Audi TT 1.8 T Coupe 132KW. The price for the car is only 6.800 Euro. The car is in a very good condition. It has no technical or mechanical problems. No engine problems. It has no scratches or dents, no hidden defects. This is a Dutch car with Dutch registration papers and dutch plates numbers and also with all taxes paid. I bought it from Netherland when I worked there as a police officer in an exchange program. I moved back to United Kingdom and didn't had time to sell the car before leaving Netherland, so I'm selling it now . In this moment the car is in NANTWICH, UNITED KINGDOM.I'm also selling it because it's very hard for me to drive a dutch car on UK roads . As you may know, the UK cars have the steering wheel on the right side . This is a dutch car so, the steering wheel is on the left side . If you are interested to buy my car, we will have a safe and smooth transaction for both of us. You can download the pictures of the car here: File Name: Audi TT 1.8 T Coupe 132KW.rarFile Size: 795KBDownload Link: http://www.sendspace.com/file/2e3yri Let me know if you're still interested in purchasing my car. Raul
Gebruikersavatar
door aaldert
#48573
Fotos zijn van een s-line (badge op de zijkant, en s-line logo op de dorpels) en dubbele uitlaat (225pk?). Lijkt ook bij een autohandelaar te staan aan de achtergrond te zien.
door HansTT
#48574
Ik krijg een of ander downloadschermpje als ik de link aanklik..
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#48575
Neu zit een luchtje aan,

Slim om tussen de regels te vermelden dat je bij de politie zit en dat je aan een uitwisselingsprogramma hebt deelgenomen.
Wekt natuurlijk vertrouwen, en dan nog de transactie waar hij het over heeft. Waarom transactie, lees geld overboeken, als je zo'n auto gaat kopen.
Denk als je hem voorstelt om na bezichtiging en overschrijven eigendomspapieren om e.e.a. cash af te handelen het toch maar overgemaakt moet worden. ;) Vind zijn Engelse zinsopbouw ook een beetje merkwaardig, te pas en te onpas hoofdletters gebruiken etc, heb er geen goed gevoel bij.

Ik kan me vergissen maar dit lijkt erg veel op zo'n transactie die je wel eens vaker vanuit Nigeria krijgt aangeboden......
door HansTT
#48577
TTmaniac schreef:Neu zit een luchtje aan,

Slim om tussen de regels te vermelden dat je bij de politie zit en dat je aan een uitwisselingsprogramma hebt deelgenomen.
Wekt natuurlijk vertrouwen, en dan nog de transactie waar hij het over heeft. Waarom transactie, lees geld overboeken, als je zo'n auto gaat kopen.
Denk als je hem voorstelt om na bezichtiging en overschrijven eigendomspapieren om e.e.a. cash af te handelen het toch maar overgemaakt moet worden. ;) Vind zijn Engelse zinsopbouw ook een beetje merkwaardig, te pas en te onpas hoofdletters gebruiken etc, heb er geen goed gevoel bij.

Ik kan me vergissen maar dit lijkt erg veel op zo'n transactie die je wel eens vaker vanuit Nigeria krijgt aangeboden......
En...... waarom een engels mailtje terwijl je bij de nederlandse politie gestationeerd bent en wordt uitgezonden naar de UK ?
Een bij de Nederlandse politie werkend persoon wel of niet buitenlands moet toch zeker zijn ABN kennen...

Dit heb ik hem in mijn reply ook gevraagd, ben weer benieuwd naar het antwoord...
Gebruikersavatar
door aaldert
#48579
HansTT schreef:En...... waarom een engels mailtje terwijl je bij de nederlandse politie gestationeerd bent en wordt uitgezonden naar de UK ?
Een bij de Nederlandse politie werkend persoon wel of niet buitenlands moet toch zeker zijn ABN kennen...
In zijn mailtje staat het wel andersom, though, hij was hier op een exchange missie en is daarna terug naar de UK verhuisd. Dus dat deel van het verhaal is nog wel coherent. De rest, daarentegen... brrr!

Eventueel kun je nog vragen wat voor 'transactie' meneer in gedachten had, vast iets met een vage escrow service, want dat soort lui hebben vaak handlangers.

Verder getuigt het ook wel een beetje van domheid om zo'n auto daarheen te sleuren terwijl ie op Nederlandse platen staat, om hem vervolgens weer vanuit daar te verkopen aan Nederlanders. Maar soit, domheid is niet verboden.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#48668
er staat alweer een vreemd geval op marktplaats, het zal wel weer om een vreemd engels figuur gaan. ze adverteerders naam zegt al genoeg dacht ik zo:

http://link.marktplaats.nl/321193943

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door Peultje
#48747
goTTzilla schreef:er staat alweer een vreemd geval op marktplaats, het zal wel weer om een vreemd engels figuur gaan. ze adverteerders naam zegt al genoeg dacht ik zo:

http://link.marktplaats.nl/321193943

grTTz. dennis
die koplampen vind ik wel vet!!
door HansTT
#48764
Oh, zie het nu ook net idd het linkje is dubbel geplaatst.
Het lijkt wel alsof er steeds vaker dit soort TT's opduiken op Marktplaats.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#48765
Peultje schreef:
goTTzilla schreef:er staat alweer een vreemd geval op marktplaats, het zal wel weer om een vreemd engels figuur gaan. ze adverteerders naam zegt al genoeg dacht ik zo:

http://link.marktplaats.nl/321193943

grTTz. dennis
die koplampen vind ik wel vet!!
daar heb je gelijk in gerard. op een donkere TT staat het wel stoer maar ik denk dat het op onze grijze TT niet mooi zou staan.

het grote TT logo op het achterscherm vindt ik in tegendeel weer erg lelijk staan.

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door Ronnie
#48784
moet je es voor de lol op mobile.de gaan zitten... stond t toen ik naar auto's zocht al bomvol van die internet criminelen advertenties
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]