Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door aaldert
#48540
Best van de torrent plukken, het is sowieso natuurlijk niet zo kosher om gestolen bedrijfssoftware aan te bieden op marktplaats.

In tegenstelling tot films en muziek is het downloaden hiervan overigens ook strafbaar. Maargoed, dat is ongetwijfeld geen nieuws :)

Ik kwam er trouwens achter dat je tegen betaling (per uur/dag) dezelfde info kunt krijgen, online via ERWIN (niet een persoon, zo heet het systeem), dat is voor onafhankelijke garagehouders die zo Audi-info kunnen inzien als ze wat moeten repareren en niet weten hoe of wat. Een jaar-license kost een fortuin, maar een uur of een dag bladeren is best te doen (als je dan je info gevonden krijgt, that is).
Gebruikersavatar
door denders
#48545
Ben lid van nieuwsgroepen (30mbit) Heb gezocht en kan ETKA 7.2 zo binnen halen. (die van Porsche ook, maar nu ff niet nodig..)
Is dit de laatste versie?
Gebruikersavatar
door sweeper
#48708
Denzo schreef:Ben lid van nieuwsgroepen (30mbit) Heb gezocht en kan ETKA 7.2 zo binnen halen. (die van Porsche ook, maar nu ff niet nodig..)
Is dit de laatste versie?
Ik doe het via NewsXS, en dat werkt prima. ETKA 7.2 is de laatste versie, maar let op die van het Tecarforum is een eigen opgewaardeerde 7.1.
Daar is overigens helemaal niets mis mee.
924turbo2 schreef:Persoon in kwestie zegt het probleem op te lossen, dus dit wachten we af. Hij heeft tot a.s 9 februari dindag de tijd.
Wat is het probleem dan? krijg je hem niet opgestart?
Dat heeft met het installeren te maken. Het is belangrijk dat je de setup als administrator uitvoert. Het opstarten ook als administrator instellen, net als compatibiliteitsmodus instellen op XP-SP2. Dit alles doe door rechtermuisknop -> eigenschappen te keizen, en dan 3de tabblad.

Als laatste vind ik het een schande dat mensen nog een keer geld weten te vragen voor iets wat al illegaal verkregen is.
Gebruikersavatar
door denders
#48718
Ik doe het via NewsXS, en dat werkt prima. ETKA 7.2 is de laatste versie, maar let op die van het Tecarforum is een eigen opgewaardeerde 7.1.
Daar is overigens helemaal niets mis mee.
:wink: Hier nog eentje.. ook XSNEWS!
Mooi, goede versie dus, had hem trouwens al binnen.

Voor die 6,95 p/mnd extra :roll:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#48729
ik heb hem ook gedownload van internet, versie 7.2 staat er op maar is van tecar forum dus dan denk
ik wat eric al zegt dat ik de 7.1 versie heb. maakt mij verder niet uit. misschien dat de nieuwste modellen
niet helemaal correct erin staan.

de prijzen kloppen niet bij mij trouwens, hebben jullie daar ook last van? ik zocht een front van een audi a3 van
2003 die was in m`n etka 40 euro goedkoper dan dat hij in het echt kostte.

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door screamer
#48815
Ja prijzen zijn bij mij in werkelijkheid ook bijna altijd hoger. Zie het meer als een richtprijs, dealers doen er nog weer beetje marge op waarschijnlijk.



Guy
Gebruikersavatar
door sweeper
#48820
De prijzen kloppen inderdaad niet, zit meestal zo'n 10 tot 15% tussen met de werkelijkheid.
Voor de A4 Avant laatst een airbag computer moeten kopen, deze was €100,- duurder dan etka aangaf (33% duurder).
Voordeel was dat ik de interieur delen alvast verwijderd had, zodat zij hem zo konden plaatsen & inleren.
Met arbeidsloon, inleren, & BTW was rekeing 465,- wat ik erg netjes vond.
Maar de ABS sensor voor zelfde auto was maar € 8,- duurder. :roll:

We moeten het maar zien als een richtprijs zoals Guy zegt.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]