Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#62932
Parrot heeft zelfs autoradio's erg oke volgens mij, mocht je zelfs willen wisselen.
M'n collega heeft laatst de RKi8400 gekocht en V3 is helemaal in orde wat betreft updates (dat hoeft dus niet meer dan!)

Een vriend van me heeft (van zijn werk) in zijn toyota de 3100 parrot ingebouwd gekregen, idd. leuk en vooral handig apparaat over de speakers van de radio na automatische mute!
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#62939
dan kan je idd beter een nieuwe parrot kopen zoals ronnie aangeeft.

bij ons zitten vaak nokia carkits met bluetooth in de handels auto`s. daar haal ik ze dan uit en kost het niets :D
door stephan81
#62986
GoTTzilla,

Interesse in een Nokia carkit ;-)? En, zo mogelijk zin, tijd en gelegenheid om de parrot bij mij te installeren waarbij er uiteraard een nader te bepalen vergoeding tegenover staat naast het behoud van de nokia carkit...?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#62999
ik heb er genoeg van nokia die bluetooth setjes.

maar wil het wel voor je inbouwen een parrot hoor, geen enkel probleem alleen weet niet waar je vandaan komt.

als het ver weg is kan je het beter zelf doen. het is nog makkelijker dan een nokia carkit en snel klaar.
door stephan81
#63014
OK, te gek!

Ben voornemens om de Parrot CK3100 aan te schaffen en heb een audi concert 2 radio, geen idee of het een Bose systeem is... Kan jij hier mee uit de voeten? Of, heb je een voorkeur voor een ander type parrot...

En zo ja, moet er nog meer worden aageschaft, adapters, kabels en dergelijke, om de boel te laten functioneren over de speakers van de radio/auto...
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#63038
alles zit wel bij de set alleen de stekker voor in je originele radio voor de tel. mute niet. kan je trouwens wel een gewone iso stekker gebruiken alleen enkele draden uit de stekker halen. die zijn niet nodig.
door jayb
#66822
mijn kneepads zijn beschadigd doordat de vorige eigenaar een carkit had ingebouwd. WEet iemand waar deze kneepads te koop zijn?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#66851
ik heb nog wel 1 liggen waar een carkit op gemonteerd kan worden, zo`n brede uitvoering is dat maar weet niet dat je die zoekt.
Gebruikersavatar
door miel
#67886
Ben allezins super content van mijn parrot 3100. :lol: schermpje zit links net onder ventgat, micro plafond midden net achter binnenverlichting. geen kabeltje te zien :P Voor wat de kneepads betreft, de mijne kan je plaatsen waar nodig, links of rechts, MK I of MK II :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#67890
RKI8400 doet t een uur super erna wordt ie te warm en krijgt t kreng rare fratsen... valt ie uit en als je op wilt nemen neemt ie niet meer op... en zo kan ik wel ff doorgaan dan doet ie gewoon niet meer wat die zou moeten doen.
Gebruikersavatar
door denders
#68037
Alu blok eraan met koelertjes, is dus ook gelijk een markt voor je ontwerp :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]