Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door marttin
#49356
Na de fijne inbraak in de tt van deze week ben ik eens op zoek gegaan wat er voor opties zijn om de boel te beveiligen, toen kwam ik bij deze oplossing terecht.

Ik weet het het is geen gezicht zo'n ding in je auto, maar ik heb de auto net weer terug en heb geen zin in weer zo'n verrassing.
Afbeelding

Hebben jullie dit al eerder gezien? en hoe betrouwbaar zal dat zijn, de stuursloten die hier op lijken zijn bedoeld om diefstal van de auto te voorkomen, dan ik het kwestie van stuur doorzagen en beugel eraf, maar dit moet toch een grotere bariere zijn om navigatiesysteem te behouden.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#49429
Clifford alarm met buitenzone laten monteren. Werkt super! De A3 is van setp 97 en ziet dr tip top uit voor de leeftijd die die bezit inmiddels, men schat de auto 5 jaar oud, prachtig! geen kat vogel hond of mens komt dr te dicht in de buurt dan wordt je namelijk flink afgeschrikt door een schelle felle hoge alarm toon. Na een x aantal keer begint het te loeien en als iemand het raam inslaat is t geluid al flink aanwezig geweest plus gaat direct t alarm af. Als ze het perse willen hebben nemen ze het dan toch mee maar het gros van de dieven blijft uit de buurt van de wagen aangezien die niet herkend of betrapt wensen te worden. Het mooie is dat als er auto's parkeren of achter uit komen en binnen 30 cm komen dat de alarmlichten gaan knipperen en er een zwaarde snelle dubbele toon te horen gebracht wordt, mensen trappen van schrik op de rem en rijden weer weg. Raken doen ze je auto dan niet. Zo'n achterlijk geel ding slopen ze dr ook zo af, die vertragen nooit erg lang en zonder alarmnstallatie gaan ze gewoon hun gang die halve tot anderhalve minuut extra boeit de echte dieven niets een kruimeldief zal doorlopen naar een volgende auto.
door Skynet
#70411
Maar waar kan ik dit kopen? Ben zeer benieuwd, ben het nu ook wel zat al die ongevraagde figuren in me TT.
door ptie
#70416
Ik heb op mijn vorige TT ook een Clifford alarm gehad met buitenzone. Ik was er niet zo kapot van. De buitenzone werkte bijvoorbeeld niet altijd, maar dit kan ook aan de montage hebben gelegen.

Een extra alarm op je auto heeft meestal weinig zin. Als ze je navigatie willen, dan slopen ze 'm toch wel eruit, alarm of niet.
Ik heb wel eens gelezen dan een geoefende dief de RNS-E navigatiesystemen binnen 10 seconden netjes uit je auto kan halen.
Het grote nadeel van de navigatie zoals deze op de MK2 gevoerd wordt is de diefstal gevoeligheid: scherm en navigatie unit zijn één. Beter is om dit te scheiden, zoals op nieuwere types Audi. Maar goed, hier heeft een MK2 rijder niet zoveel aan :)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#70471
Werkt nog altijd perfect t alarm in de A3, de startonderbreker van Audi daarentegen niet echt meer dus die laat alles tezamen wel eens t alarm afgaan terwijl het niet gewenst is. Nadeel is dat ze tegenwoordig vrijwel alle alarmen koppelen aan t bestaand origineel systeem, transponder van je sleutel wordt uitgelezen en passen ze toe... heeft je alarm dus geen nut schakelen ze zo uit.
Gebruikersavatar
door miel
#70550
Sedert kort de beste antidiefstal applicatie die je maar kan bedenken, :!:
nl. de torsieveren van m'n garagepoort zijn gebroken op 24/12. (met TT nog binnen) :evil:
dealer ook in skiverlof natuurlijk... Hopelijk komt het nog dit jaar in orde :roll:
Wel zuinig in benzine ondertussen :mrgreen:
Gebruikersavatar
door denders
#70559
Oei, goed dat hij daar staat gelijk (binnen hoop ik), wel even geduld hebben :wink:
Gebruikersavatar
door miel
#70632
Ondertussen helemaal opgelost ! Lange én korte veer vervangen, terug voor 15 jaar goed :P
en loopt terug fluisterstil. Wel niet zo goedkoop met 293 euro :|
Gebruikersavatar
door miel
#70746
Kan ook tellen qua beveiliging :smt003 :smt003 :smt003
anti-carjacking.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]