Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
door pietje008
#49730
Beste TT kenners,

Ik hoop dat ik in het juiste onderdeel post van het uitgebreide forum, maar dit is mijn situatie;

Ik ben zoekende naar een audi tt 2.0 tfsi uit minimaal 2006 met s-tronic. Daarbij heb ik nu
een aantal auto's bezocht, en zit ze nu te vergelijken naar de extra's die sommige auto's te
bieden hebben.

Zo vroeg ik mij af wanneer bluetooth ondersteuning standaard is. Ik heb een auto op het oog
waar " Audi Navigation " in zit, en met een " tel " knopje in het midden console. Echter toen ik
tijdens de proefrit ging rijden kreeg ik hem niet gevonden met me telefoon. Mij werd verteld dat
het mogelijk de eerste 30 sec mogelijk is te pairen, maar ook dat bracht geen soelaas. Na wat speur
werk is mogelijk mijn Nokia N95 niet goed ondersteund dus met me iPhone zou het mogelijk wel gaan.

Weet iemand dit of bluetooth erin zit met deze beschrijving :)?

Verder nog zaken waar ik op moet letten bij een tweedehands audi tt buiten de conditie van de auto etc?

Bedankt alvast!

Piet
door Rodie
#49754
Mijn TT is weliswaar ouder dan 2006,maar mijn N95 word wel door hem onderseund.Lijkt me dat dat dan ook het geval bij nieuwere modellen zou moeten zijn..
door pietje008
#49755
Rodie schreef:Mijn TT is weliswaar ouder dan 2006,maar mijn N95 word wel door hem onderseund.Lijkt me dat dat dan ook het geval bij nieuwere modellen zou moeten zijn..
Kan ik daaruit opmaken dat als in die auto een " Audi Navigation " zit met een [Tel] knopje in het midden console deze standaard bluetooth heeft wat moet werken met de N95?
door eddedrukker
#49810
He piet008
Ik ben ook al een tijd op zoek naar een tt 2.0 tfsi s-tronic uit 2006-2008. Welke ben jij al bij geweest?
gr ed
door pietje008
#49811
eddedrukker schreef:He piet008
Ik ben ook al een tijd op zoek naar een tt 2.0 tfsi s-tronic uit 2006-2008. Welke ben jij al bij geweest?
gr ed
Hi Ed,

Zoek jij ook in de prijsklasse t/m 32.500 ? of zoek jij ze met wat meer km? pm me anders even de kentekens / links waar jij bent geweest.
door Rodie
#49812
pietje008 schreef:
Rodie schreef:Mijn TT is weliswaar ouder dan 2006,maar mijn N95 word wel door hem onderseund.Lijkt me dat dat dan ook het geval bij nieuwere modellen zou moeten zijn..
Kan ik daaruit opmaken dat als in die auto een " Audi Navigation " zit met een [Tel] knopje in het midden console deze standaard bluetooth heeft wat moet werken met de N95?
Ik heb geen concert radio meer erin zitten,dus weet niet of hij een "tel" knopje had...Maar ik heb het gehoord via de audi dealer dat er bluetooth opzat,en dat je met elke tel. die dit ook heeft connectie zou moeten kunnen maken.Bij de audi dealer kunnen ze zo checken of je auto ook bluetooth heeft aan de hand van je kenteken...
door pietje008
#49814
Rodie schreef:
pietje008 schreef:
Rodie schreef:Mijn TT is weliswaar ouder dan 2006,maar mijn N95 word wel door hem onderseund.Lijkt me dat dat dan ook het geval bij nieuwere modellen zou moeten zijn..
Kan ik daaruit opmaken dat als in die auto een " Audi Navigation " zit met een [Tel] knopje in het midden console deze standaard bluetooth heeft wat moet werken met de N95?
Ik heb geen concert radio meer erin zitten,dus weet niet of hij een "tel" knopje had...Maar ik heb het gehoord via de audi dealer dat er bluetooth opzat,en dat je met elke tel. die dit ook heeft connectie zou moeten kunnen maken.Bij de audi dealer kunnen ze zo checken of je auto ook bluetooth heeft aan de hand van je kenteken...
Dat schijnt in de praktijk toch iets nauwkeuriger te liggen, zie hier voor de (oude) support lijst; http://www.audiusa.com/etc/medialib/cms ... 1.File.pdf

Beperkt aantal toestellen die ze echt getest hebben, waarschijnlijk zullen wel meer telefoons gewoon werken maar dit is ' officieel '
door Rodie
#49815
Mijn N95 werkt iedergeval wel hierop..hoop dat dat bij jou dan ook gaat lukken !!

Succes iedergeval..
door rokky
#49985
Bluetooth module is niet standaard bij RNS E in audi.
Deze module moet je extra aanschaffen als hij er niet inzit.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]