Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#50577
Niet iedereen zal mijn mening delen maar goed we hebben zo allemaal onze eigen smaak gelukkig ;)

Voor praktisch gebruik moet je geen TT kiezen al kun je met een neergeklapte achterbank met een coupe nog rustig bij de Gamma langs.

Ik heb destijds voor een coupe gekozen omdat ik hiervan de lijnen van de auto veel mooier vind.
Helaas vind ik een cabrio met een gesloten kap afbraak doen aan het uiterlijk van het model. Ook met een hardtop voor in de winter ziet het er voor mij nog steeds uit als een raar bolletje want niet mooi vloeiend in de kont van de auto overloopt.
Een cabrio open vind ik wel weer erg mooi maar feit blijft dat je in ons kikkerlandje toch echt meer gesloten rijdt als open. (of het moet gewoon een 2e auto zijn voor voornamelijk in de zomer mee te toeren)
Kwestie van smaak en eigen voorkeuren dus. Succes met je keuze!

Grtn Henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op vr mar 19, 2010 14:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door stivoman
#50578
Wat is er lekkerder dan in het warme buitenland met open dak terijden? ;)
Ik heb er tot nu toe alles in kunnen krijgen wat ik mee wou nemen
Gebruikersavatar
door denders
#50581
HansTT schreef: Op dat onnodige achterbankje zit mijn dochtertje dagelijks....
Zolang je nog geen 1,50 m1 bent is hij zelfs goed bruikbaar !!!!!
Ik zou dan denk ik persoonlijk een andere auto nemen mbt ongevallen en ruimte.
Of zelfs een vierdeurs VAG'er o.i.d.
Ik vind het al lastig om de stoelen naar voren te klappen, je moet bij mij twee drukkers indrukken voordat de stoel pas gaat.

Ik heb vroeger (lang geleden :wink: ) zelf ook op de achter kuipjes van een 944 gezeten, urenlang op vakantieritten. Was te doen maar comfortabel is anders.
De TT zie ik zelf als een tweezitter en bij mij gaan die kuipjes er dan ook over een tijdje echt fysiek uit.
Kids zijn bij mij niet in de planning maar aan de andere kant: Je dochtertje heeft straks haar eigen TT joh! :wink:
Gebruikersavatar
door the boots
#50649
inderdaad eerst de keus maken voor open of dicht. Daarna komt de bagage vanzelf. Heb zelf een roadster quattro en het is wat proppen achter. Bij een dichte kap kun je nog wel wat extra kwijt in de ruimte waar de kap in wegzakt. Dat werkt dus goed als je ergens naar toe gaat, dicht rijdt, en vervolgens daar een beetje rondtoert.
gr HJ
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]