Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door timstudio2002
#50146
Vanmiddag trof ik mijn auto op bakstenen aan in mijn afgesloten parkeergarage! Dan sta je wel ff gek te kijken. Uiteraard ook de radio weg, en de nodige schade aan de wagen. De dorpels zijn ingedeukt omdat men de krik niet al te handig wist te plaatsen. Dat wordt een gevalletje verzekering grrrrrr.



Afbeelding
Laatst gewijzigd door timstudio2002 op di mar 16, 2010 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
door weebie
#50147
Hoi tim,

Het is toch niet te geloven wat ze tegenwoordig allemaal doen...belachelijk, veel succes, als je nog wat andere krassen/schades hebt aan je auto kan je die meteen mooi weg laten werken op kosten van de verzekering...

Groetjes


Weebster
door ingmarberga
#50148
wat een klootzakken dat is erg balen!!! had je geen slotbouten?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#50149
niet te geloven dat er zulke idioten zijn die dat doen. was er toevallig geen camera beveiliging?

je remschijven zullen ook wel krom zijn als ik dat zo zie met die stoeptegels onder je remschijf.

veel succes met de verdere afhandeling met de verzekering.

wat voor wielen had je er onder zitten? marktplaats maar goed in de gaten houden, misschien
is er straks een idioot die jou velgen aanbied.

grTTz. dennis
door timstudio2002
#50152
Er zaten de orginele audi slotbouten op. De auto stond in een afgesloten parkeergarage die alleen voor bewoners toegankelijk is (via magneetpassen.) Uiteraard met camerabeveiliging. Maarja, dat haalt dus kennelijk allemaal weinig uit.
Er zaten (immitatie) rs4 velgen onder, oud model.

Uiteindelijk zal het allemaal wel netjes opgelost worden via de verzekering. (voorzie geen problemen na eerste contact.) Ik ben alleen heel benieuwd hoe het schade bedrijf de auto de parkeergarage uitkrijgt :?

Het is natuurlijk zuur, maar om eerlijk te zijn baal ik niet al te erg. Deze dingen gebeuren en zolang het maar om materiaal gaat en er geen gewonden vallen etc is het hooguit even lastig. Van de andere kant staat er over een tijd weer een TT met nieuwe velgen en banden etc. En zolang rij ik wel even in de leenwagen. (en als alles voorbij is heb ik er weer een leuke foto bij om later aan de kinderen te laten zien :P
Gebruikersavatar
door sweeper
#50153
Het moet niet gekker worden! :shock:

Die gasten zullen het wel voorbereid & op aanvraag uitgevoerd hebben, anders doe je het zo niet.
Het ligt er ook maar aan in wat voor een garage je staat. Als ze er min of meer vrij toegang tot hebben, kunnen ze 's nachts in alle rust hun plannetje uitvoeren. Zijn er daar misschien nog bewakingscamera's?

Maar even aangifte doen denk ik zo, anders heb je aan je verzekering misschien ook niks.

Ohh...en als je ze tegenkomt eerst schieten en dan pas vragen stellen. :gib:

Veel suc6, en hopen dat het vlot voor je opgelost wordt. Het is echt van de zotte.

edit: ik zie dat wij min of meer tegelijk aan posten waren, en je de vragen al beantwoord hebt.
Laatst gewijzigd door sweeper op wo mar 10, 2010 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door stivoman
#50154
Doe mij dan maar geen foto voor later :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#50160
Pfff... ik hoop het nooit mee te maken zeg, da's flink balen... :?
Het mag dan wel allemaal verzekeringswerk zijn, maar je hebt er hoe dan ook weer een hoop werk en tijd aan verloren. Dat die idioten niet gewoon eens met hun tengels van andermans spullen kunnen afblijven :x
En dan te weten dat je je wagen veilig waande in zo'n afgesloten garage, niet normaal meer....

Hoop dat het allemaal snel en correct wordt afgehandeld voor je, want dit wens je niemand toe!

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door denders
#50166
Heel triest en ongelooflijk dit, gewoon tussen de autos en voorbereid met stoeptegels!
Geen woorden voor, maar ja gelukkig goed verzekerd.
Moet bijna wel op bestelling gestolen zijn dit zou je zeggen.

Hebben ze nog gewoon een loper ook voor die slotbouten!!

SCMIII alarm zou zijn gaan loeien, maar ja die zijn best prijzig om in te laten bouwen ff en het komt allemaal wel weer goed toch.

Dader(s) zijn gevlogen en misschien zijn ze zo stom om op marktplaats te gaan staan, dan ff de politie inschakelen bij het ophalen :wink:


Succes!
grt. Dennis.
Gebruikersavatar
door sweeper
#50181
Denzo schreef:Hebben ze nog gewoon een loper ook voor die slotbouten!!
VW/Audi/Seat/Skoda maken allemaal gebruik van dezelfde slotbouten. Er zijn meen ik 10 verschillende versies, maar ze zijn zoveel in omloop dat het niet moeilijk is om aan de goede doppen te komen.

Devies: - Altijd aftermarket slotbouten toepassen van een goed merk zoals bijv. SCC of McGuard. :wink:
Het advies is een beetje als mosterd na de maaltijd, maar je snapt 'm. :?
Gebruikersavatar
door denders
#50194
Daar zit idd. wat in!
door timstudio2002
#50198
Auto staat inmiddels bij het schadebedrijf.

En dan komen uiteraard de kleine lettertjes te voorschijn in de verzekering grr...eigen risico die ik niet had heb ik toch opeens, de velgen zijn accesoires etc. Al met al gaat het me dus toch een bom geld kosten waarschijnlijk. En dat alles voor een paar beschadigde imitatievelgen.

Technische recherche is geweest en die zagen gelijk sporen van handschoenen. Dit soort daden blijken idd op bestelling te gebeuren. En die jongens hebben dus geen kaas gegeten van het verschil tussen orginele en imitatievelgen.

Het grootste probleem was trouwens nog om tijdelijke wielen onder de auto te krijgen haha...door de spoorverbreders (waarvan er 1 muurvast zat) pasten de normale bouten niet die het sleepbedrijf bij zich had. Uiteindelijk via een automaterialen zaak is dat uren later toch nog goed gekomen. Intussen zijn we er wel heel de middag mee bezig geweest.
Laatst gewijzigd door timstudio2002 op di mar 16, 2010 13:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door nickbox
#50200
Niemand wat gezien natuurlijk....ziek.
Ven mij mogen zulke gasten gewoon tegen de muur. Je wordt aardig ziek.
Natuurlijk is het maar een auto en is het maar geld.
Maar je zit er ook niet op te wachten dat je er zoveel werk aan hebt.

Gelukkig heb ik 1 keer gezien dat er iemand wat probeerde te stelen....en geloof me het lucht op.
2 auto's zijn er nu van mij gestolen, een complete camera set, toen zo'n 10 000 gulden.
En dan is ineens de verzekering even niet thuis........

O ja ook tegen de muur verzekeringstussenpersonen......grrrrr......... :evil:

Sterkte met de afwikkeling.........
Voortaan maar een briefje achter laten of ze de hele auto willen mee nemen, verzekeringstechnisch misschien beter......
door timstudio2002
#50232
De vorige week gemonteerde schroefset kan heeeel laag :D
Afbeelding


Afbeelding
Gebruikersavatar
door aaldert
#50236
Ik zit er nog steeds vol ongeloof naar te kijken, dacht dat dit alleen in slechte films gebeurde. En dan dus iemands halve auto vernielen voor een setje replicas. Kan alleen maar hopen dat dit soort figuren nog eens hardhandig tegen de lamp lopen. Zijn ze niet te zien op de camerabeelden?

Succes en sterkte in elk geval met de verzekering. Dat het allemaal maar weer vlug netjes mag worden.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]