Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door 924turbo2
#50400
Ik wil mijn velgen laten overspuiten. weet iemand welke kleurcode deze hebben ? Ik heb de standaard 17 inch optie.

Ik had ergens gelezen dat de kleurcode gelijk is aan de kleur van de TT zlef. Wie kan dit bevestigen ?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#50415
dat het de zelfde kleur van de auto is weet ik niet maar als je ze wilt laten spuiten kan je spuiter voor het schuren
er toch even een kleurenwaaier bij houden voor de exacte kleur. lijkt me de slimste en snelste oplossing.

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door martijn_TT
#50720
Bij de meeste schade bedrijven spuiten ze alle velgen gewoon in een gangbare kleur zilver, dat doen wij ook.
Ziet er origineel uit en niemand die ziet dat het niet hoort.

Er word volgens mij voor velgen niet echt een kleur code uitgegeven. Laat de spuiterij er even goed naar kijken en dan maken ze zelf wel een kleur die klopt. :wink:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#50730
Het voordeel is wel, wanneer je dezelfde kleur kan krijgen als de wagen, je ook gebruik kunt maken van het lakstiftje (om evt. stoeprandschade e.d. bij te werken) :idea:
.. of je moet even vragen of ze wat restant lak voor je in een flaconnetje kunnen doen (als dat al niet standaard is).
door veh
#50732
Ik weet dat er wel een lakstift is te krijgen voor de RS4 velgen antraciet, dus misschien ook wel voor de velgen van jou. Gewoon even vragen bij de dealer.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]