Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door tt drivers
#51359
is dit geschikt voor de tt,en heeft iemand er ook ervaring mee?
anders moet ik ff verder kijken,zie ook wel op het internet van die kabels maar dat lijkt me iets ingewikkelder,en moet je dan ook een apart programma installeren
http://link.marktplaats.nl/335966755
gr andre
Gebruikersavatar
door denders
#51414
AD bestaat niet meer maar ik zie nog wel wat je bedoeld.
Denk dat ik zelf ook nog ziets aan ga schaffen, heb het hier wel eens aangekaart. Erg handig en gewoon een simpel apparaatje wat je makkelijk kunt gebruiken in de auto. Plug & Play i.p.v. plug & pray ;-)

Hele series van modellen van verschillende Duitse merken kun je ermee uitlezen en bewerken.
Gebruikersavatar
door mbtt
#51416
Moet je eens op dealextreme.com kijken daar kan je alle types bestellen.
Een goede kennis van mij heft daar ook spullen besteld en netjes binnen tiendagen binnen.

dit even ter info.

groet marcel
Gebruikersavatar
door mveldhuijzen
#51420
Ik heb zelf laatst zo'n dingetje gekocht toen m'n VAG-com problemen had (zie ook topic van Tim) maar vond em vrij beperkt qua mogelijkheden. Je kunt slechts een klein aantal fouten uitlezen en wissen.
Als je wilt, en ik em kan vinden, kan ik je de manual mailen. Dan zie je meteen wat je wel en vooral niet kunt.

Heb gelukkig m'n VAG-com weer draaien inmiddels!

Groet,
Martijn
Gebruikersavatar
door denders
#51434
Er zijn verschillende types en prijzen.
Welke (beperkte) heb jij aangeschaft?
Die ik gezien heb, kun je nagenoeg alles mee. In ieder geval genoeg funkties om te lezen/wissen/veranderen, laten we het daarop houden :wink:
Gebruikersavatar
door mveldhuijzen
#51440
Was een Handscanner VAG 003 CAN-Bus a € 37,50....en dan moet je ook niet teveel verwachten :wink:
Gebruikersavatar
door denders
#51442
Oke ja dat is waar. Ik had ze gezien van om en nabij de €100 / €130 en nog eentje van circa €70.
Gebruikersavatar
door mveldhuijzen
#51454
Ik zit nog even in de handleiding te kijken; de mijne (U281 van € 37,50) leest en wist foutcodes van de motor, ABS, Airbags en Automatic Transmission. Achterin staat de lijst met foutcodes die ie leest en eigenlijk zijn t er nog best wel wat..... :lol:
Mocht iemand eerst even de handleiding willen zien voor te kopen, kan ik em wel effies scannen en mailen.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]