Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#52209
Sinds kort heb ik windows 7 op mijn pc met een prachtig 22" fullHD samsung scherm.

Nu biedt Windows 7 de mogelijkheid om zelf makkelijk een bureaubladthema te maken.
Dit betekend eigenlijk niets meer dan zelf instellen welke achtergrond/achtergronden getoond moeten worden en welke kleur menu's/startbalken/transparantie ze moeten hebben.
Leuke is dat je bijv. elke tien minuten automatisch een andere achtergrond kan laten tonen.

Nu heb je zulke kant en klare thema's al van bijvoorbeeld de Audi R8, zie: http://www.windows-7-themes.com/win7-th ... es/audi-r8

Echter van de TT heb je deze niet.

Nu wil ik graag een thema van de TT mk1 maken met hierop dus bijzondere/strakke/mooie/professionele foto's van de mk1.
Dit moet in een hoge resolutie, daar mijn scherm dus al op 1920x1080 (fullHD) draait.

Zodra het thema af is, kan ik deze natuurlijk ook beschikbaar maken voor anderen.
Mooiste vind ik foto's welke bewerkt zijn/waarop geen kentekens zichtbaar zijn/close-ups/gekke hoeken/uit Audi folders/promo materiaal/etc.

Meer windows 7 gebruikers die dit leuk vinden en kunnen helpen aan strakke afbeeldingen?
Gebruikersavatar
door sweeper
#52212
Leuk projectje Tim. Dat zal hier zeker gewaardeerd worden.

Misschien even wachten, en de foto's gebruiken van de komende meeTTing op het Aviodrome.
Daar zullen wel heel wat mooie foto's gemaakt worden. Ik neem in ieder geval een neef van me mee die afgestudeerd kunstfotograaf is. Hij gaat zeker foto's maken, maar nog wel op de echte manier. (dus niet digitaal)

Maar goed misschien komt daar ook iets bruikbaars uit wat ook in zo'n thema verwerkt kan worden.
door allewijn
#52252
Niemand die hoog resolutie afbeeldingen heeft van de TT die goed kunnen staan als achtergronden?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#52281
Audi heeft hi res images... lol Maar jouw resolutie stelt geen snars voor die ik gebruik is lastiger ;)
door ptie
#52282
Ik heb een hoop hoge resolutie foto's van mijn eigen TT, maar goed, die zal je van je eigen TT ook wel hebben ;)
door allewijn
#52377
Ik zoek idd meer afbeeldingen die Audi zelf heeft laten schieten.
Promotiefoto's/folders.

Net zoals dit soort:
Afbeelding
door ptie
#52384
Ik heb zelf deze nog:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#52407
Sportec rulez :D
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]