Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Jakkeraar
#52300
Beste bezitters van een Duitse TT mk2,

Hoe gaat jullie autoverzekering om met een Duits af-fabriek alarm? Wordt het geaccepteerd, of wordt er een certificaat geeist zodat je alsnog in Nederland een gecertificeerd alarm kan laten inbouwen?

Ik voel er namelijk niets voor om 899,- euro uit te gaan geven aan een klasse 3 alarm (cabrio), terwijl er al af-fabriek een prima alarm opzit......!

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen / ideeën / frustraties !
door veh
#52304
Hier is al een een post over geweest. Weet niet waar het staat.
Ik heb geen problemen gehad met de verzekering, want de nieuwwaarde zat net onder de 50.000 euro.
Misschien dat iemand anders er meer van weet.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#52309
Centraal beheer accepteert de standaard uitrusting af fabriek. Verder weet ik het niet en mijn auto ligt ook onder de 50 mille nieuwwaarde, dan zijn de eisen minder streng en is geloof ik de originele startonderbreker al afdoende, correct me if i'm wrong. maar heb dr ook een af fabriek alarm in zitten met alle Duitse papieren boekjes etc compleet en 4 sleutels bij de auto. Platte sleutel, 2 klap sleutels en zo'n hotel plastic sleutel ding. Heb dus alles compleet.
Gebruikersavatar
door evanseventer
#52348
Als de verzekeraar moeilijk doet dan overstappen naar een ander. Ik ben zelf verzekerd bij Generali en daar doen ze er niet moeilijk over.
door Jakkeraar
#52354
evanseventer schreef:Als de verzekeraar moeilijk doet dan overstappen naar een ander. Ik ben zelf verzekerd bij Generali en daar doen ze er niet moeilijk over.
Zal eens kijken wat de opzegtermijn is....
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]