Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door weebie
#52414
Hoi allemaal,

Vond deze bij een dealer, een mk2 met wel 97000 km op de teller en maar 1 uitlaat. Wat vinden jullie er van?

Zou mijn mk1 kunnen omruilen voor een mk2, maar dat doet misschien toch iets te veel pijn.. :shock:

Groetjes

Weebie

ps. de link http://www.rondhuisautos.nl/
door tt drivers
#52417
inruilen :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#52433
1 uitlaat kun je dr 2 van maken en van die 97000 km kun je met gemak een hoger getal realiseren als je er met plezier mee zou rijden ;)

blijft toch je eigen keuze en beslissing...
door rokky
#52469
Nee hoor doet geen pijn :D
Nette bak voor een nette prijs en heeft wel 2 uitlaten hoor... zitten beiden aan 1 kant

Gewoon ff gaan proefrijden en je bent verkocht!! pak dan ook ff een tunnel mee dan ben je zeker verkocht (raampje open) :D
door weebie
#52473
hmm ja ik denk dat ik dan ook verkocht ben :shock: . Ik denk dat ik voor mijn huidige auto nog wel 15 ruggen krijg, dan moet ik nog 10 bijbetalen om de trotse eigenaar te zijn van een mk 2, alleen wat mij toch tegen houd is het aantal km..verder is de binnenbekleding super mooi..... 8)
Gebruikersavatar
door Timcollaris
#52602
Het is natuurlijk prachtig om een mk2 te rijden.
Maar als het erg pijn doet. misschien een rede om even door te sparen.
Je hebt nu idd een mooie TT.
ik weet dat de verleiding groot is

Aantal km is nog te doen. als hij verder goed onderhouden is
verder is witte bekleding gaaf maar voor mij zou het niks zijn veel te vlek gevoellig
door weebie
#52620
Mijn huidige mk1 heeft 57000 km op de teller, origineel van een oud vrouwtje geweest...
Gebruikersavatar
door patings
#52645
Tsja, ik zit op 65.000 ná 8 jaar ! Ziet er nog als nieuw uit en ik ga nu pas wat meer rijden. Het was een tweede auto, nu niet meer. De TT was mijn eerste 2de-handsje, daarvoor altijd nieuw gekocht. Heb me toen voorgenomen er een te nemen met "de kop er af" en hem ook zo'n beetje op te rijden.

Ondanks dat ik de nieuwe modellen ook mooi vind, heeft dit "oude" model toch iets bijzonders........ Dit is trouwens ook de eerste auto die ik ook zonder dwang van mijn vrouw met liefde een paar keer per jaar in de was zet. Ik ben denk ik niet representatief :wink:
door ptie
#52650
Een oud vrouwtje in een TT?
Gebruikersavatar
door screamer
#52898
ptie schreef:Een oud vrouwtje in een TT?
Hij zal wel bedoelen dat hij erin rijd als een oud vrouwtje. ;) :D


Guy
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]