Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#78598
en dan de sleutels in het contact doen en een duidelijke sticker erop: "Beste dief, neem deze auto mee op eigen risico"

Nee eer ik hem onbeheerd open laat staan als ik er niet bij in de buurt ben zitten er gaspatronen met chloroform in haha

Volgens mij kan ik hem zonder sleutel niet eens open laten staan, gaat door het alarm vanzelf dicht en op alarm ;)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#78602
De Audi S3 die ik had schakelde zichzelf open... rot alarm zo'n Cobra alarm... er is gek genoeg nooit wat uit gejat in de 3 jaar dat die die kuren vertoonde.
Gebruikersavatar
door denders
#78613
Drie jaar lang kuren? heb je een boel geduld hehe.
Had die allang eruit gesloopt en een nieuwe gekocht.. al was het alleen maar om mijn nachtrust ;)

Veelal is er ook wat met sensoren, backup batterijen of slechte massa('s) waardoor een alarm kuren gaat vertonen. Je kunt ook wel is gewoon pech hebben met apparatuur maar meestal heeft een reactie ..een oorzaak, zou Johan Cruijff zeggen :)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#78640
Binnen sensor werkte dan altijd wel weer, dus vreemd dat de cv zichzelf weer ontgrendelde of weigerde. Dealer gooide t op vocht... maar de offertes voor een ander alarm had ik geen trek in, wat moet iemand met een radio cassette? maar t alarm laat weten als er wat gebeurd is, t gekke is dat een open auto dus gepasseerd wordt.
door DannyK
#78655
Ronnie schreef:bij mij is de ervaring dat je auto gewoon open neer gezet kan worden en je dan gek genoeg niks mist... dan vertrouwen ze het niet
Helemaal mee eens. Hett beste verstop je iets in het open zicht. Mensen zien niet wat er recht voor hun neus ligt.
Gebruikersavatar
door psycho rider
#78758
Het is volgensmij niet voldoende of je auto het af fabriek heeft: je moet zo'n bewijsje kunnen laten zien. Dat zeiden ze bij Nationale Nederlanden tegen mij. Ik heb zo´n certificaat gehaald bij Audi Centrum de Meern, kostte 60 euri.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#78761
De polisvoorwaarden goed lezen doet wonderen, anders is t zuur als je dat certificaat moet overleggen en je hebt t niet als die gestolen zou zijn.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#80148
klasse 1 = startonderbreker
klasse 2 = startonderbreker en alarm met binnen sensoren
klasse 3 = bovenstaande + hellingshoekdetector
door Pierre@62
#82090
Hallo
Bij navraag is klasse 1 standaard.
Heb gisteren klasse 3 in laten bouwen(moest van de vezekering) kosten €548,incl certificaat. Met een of ander optie zodat ze niet bij de Computer kunnen en hem alsnog kunnen starten.Heb een TT roadster.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]