Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door ptie
#52899
Ik had pas het idee een verkiezing "Mooiste TT van het forum 2010" te organiseren.

Het concept is heel simpel. In een apart topic melden leden van het forum de TT aan, inclusief foto's. In een ander topic kunnen leden van het forum stemmen op de aangemelde TT 's. Wie de meeste punten heeft, heeft gewonnen. Wat kunnen we winnen?

Helemaal niets :D

Het gaat om de eer.

Het één en ander moet natuurlijk verder worden uitgewerkt, maar ik wilde eigenlijk eerst even peilen wat we er van vinden. En of er natuurlijk animo voor is.

Waarom doen we dit? Gewoon omdat het leuk is :o
Gebruikersavatar
door stivoman
#52908
Lijkt me wel leuk om mee te doen maar weet toch al welke wint :D :wink:
Gebruikersavatar
door Vorle
#52910
Haha ja opzich wel leuk maar gaan we onze eigen wagens dan niet vet goed beoordelen in tegenstelling tot andere forumgenoten (lees: concurrenten ;)) ?
Iedereen zal namelijk zeggen dat ie zelf de mooiste heeft... haha :D
Gebruikersavatar
door tijgernoot
#52911
Leuk Topic!
Een ieder is natuurlijk buiten gewoon trots op zijn of haar TT.
Ik heb alle vele mooie TT's van forum genoten gezien.
Aan de eigen TT moet nog een hoop gebeuren, maar zie graag de bolides tegemoet.....
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#52913
Het is zoiezo wel leuk om eens een overzicht te krijgen van de TT's op dit forum ;-)
En uiteraard is elke TT geliefd hier op het forum maar, er zijn wel een aantal die heel bijzonder zijn door wat aanpassingen die zijn gedaan!
Daar kijk ik zeker naar uit en is altijd leuk om te zien;-)

Wha, ben benieuwd!

Grtjz
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#52916
Lijkt me wel een grappig plan :thumbright:
Ik denk inderdaad niet dat we, buiten de eer, meteen voor prijzen of iets dergelijks moeten gaan, want we hebben niet alleen tuners en stylers in ons midden :wink:
Dan zouden onze puristen misschien minder kans maken.
Hebben we niet al zoiets, trouwens? zit ik te denken... in het profiel kun je al een waardering uit brengen, geloof ik.

Zal ook eens kijken of we dit ook in onze nieuwe site kunnen realiseren, zodat het ook bij te houden is. Wellicht ook leuk om dan de 'winnende' wagen op de homepage te plaatsen of in een nieuwsbrief te zetten met een tekstje erbij.

Een potentieel idee, daar moet iets mee te doen zijn 8)

Zullen we eerst maar eens beginnen met het verzamelen van de foto's?

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door denders
#52918
Ik denk dat we eerder juist, de beste persoonlijke foto's van onze exemplaren, tuners & niet-tuners onderdeel moeten laten zien, 1 per persoon zoiets?
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#52919
Inderdaad :)
Oh ja, mocht je nog geen mooie foto hebben van je wagen.... :arrow: 12 juni - Photo ShooTT OuTT:wink:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#52921
HIER een locatie waar alle foto's geplaatst kunnen worden.
door ptie
#52922
Dank allen.

Ik loop al een tijdje met dit idee rond, dus heb er al even over na kunnen denken :)

Binnenkort openen we een topic waarin de deelnemers hun foto's mogen posten. Eén foto lijkt me aan de minimale kant, dus ik zat zelf te denken aan maximaal 3 foto's. Deelnemers krijgen 1 maand om hun mooiste foto's te posten, daarna gaat het topic op slot, of wordt er niets meer met nieuwe foto's gedaan.

Daarna openen we een nieuw topic, waarin leden mogen stemmen. Ik dacht aan een top-3, waarbij de nummer 1 = 3 punten, 2 = 2 punten en 3 = 1 punt. Leden krijgen wederom een bepaalde tijd om te stemmen (bijvoorbeeld 2 weken of weer 1 maand). Daarna worden stemmen niet meer meegeteld.
En last but not least, stemmen op je eigen TT mag niet :)

Tenslotte zou ik geen onderscheid willen maken tussen de MK1 en MK2.

Wat vinden we hiervan?

Edit: Joop je bent me voor en gaat iets te snel :D

Het is denk ik ook beter om even te wachten met de contest, en deze eerder met behulp van dit topic onder de aandacht te brengen.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#52923
Haha, ja ik maak er meteen werk van hoor 8)
Zal 't ff aanpassen nog!

<edit> precies, eerst de foto's verzamelen :wink:
door ptie
#52924
Dank :)

Tot welke datum kunnen deelnemers posten? Is 1 maand te kort of te lang?
Gebruikersavatar
door tijgernoot
#52925
Strak plan om eerst alle foto's te verzamelen.
Ik zal ook efkes in de TT foto verzameling duiken, en de mooiste 3 posten!
Alle succes, ik ben benieuwd naar de schone dames ....
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#52926
Wellicht wel leuk om in ieder geval de photo shoot meeting mee te nemen, plus voor een eerste keer zou ik het wat ruimer nemen. Om het wat op de mensen te laten inwerken zeg maar :)
Misschien eind juni een mooi streven (1½ maand)?
door ptie
#52927
Ja prima. 1 juli topic op slot. Dan vindt het stemmen wel plaats binnen de vakantieperiode, maar goed, dat zien we dan wel.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]