Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door lotje
#53590
Hoihoi,

Een beetje lachwekkend vind ik de vraag zelf eigenlijk wel maar denk niet dat ik de enige ben die er tegenaan loopt...

Als ik wil parkeren in de parkeergarage is het pakken van een parkeerkaart bij het inrijden van de garage nog best een lastige klus.
In de TT zit je best laag :lol: maar als je dan ook nog over niet al te langen armen beschikt :dontknow: .. moet je haast op je knieën op de stoel (wat overdreven hoor!!) om dat &*@^#(!&@%^# kaartje te pakken..

En bij het eruit rijden weer....

Heeft iemand hier misschien een leuke oplossing voor bedacht of bestaan er van die "armpjes" waarmee je op het knopje kan drukken en het kaartje vast kan knijpen...

Groetjes
Lotje
Gebruikersavatar
door denders
#53591
Je hebt één van de weinige minpunten aan de auto te pakken denk ik, samen met het nutteloze achterbankje op mijn "lijst"
in de TT is het dus zeker niet rijden met ramen open en een arm uit het raam in de wind. (even als voorbeeld)
Zo lang ben ik zelf ook niet net 1.77mtr

Wie mooi wil rijden moet pijn lijden zullen we maar zeggen :lol:
Met de TT is het soms zelfs lastig om vanuit de auto iemand aan te spreken en stoot in de haast je hoofd aan de lijst!
Maar het is idd even wennen en ik zie je al zitten met zo'n veel te groot gemeentereinigings grijp-stokje haha

Misschien dat je ergens een klein grijpertje van 30 cm kunt vinden?
Of een potlood en daarna een dotje kauwgom ala Mc Guyver :wink:

Groetjes, Dennis
Laatst gewijzigd door denders op vr mei 28, 2010 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door makaveli
#53592
Ik heb hier nog nooit echt last van ondervonden, maar ik ben ook niet echt klein. De stoel kan je ook met een hendeltje omhoog laten komen, misschien dat dat helpt.
door allewijn
#53594
Haha wat geweldig dat je dit aanhaalt!
Ikzelf, met mijn 1.73 meter, heb hier ook zo vaak last van bij die stomme parkeerkaartjespalen.
Dit is inderdaad één van de minpunten van de TT, alhoewel, in een Lamborghini zal het vast nog lastiger gaan ;)
Vervelende is ook, dat ik aan de ene kant heel graag zo strak mogelijk naast de paal wil parkeren, zodat ik er vanuit mijn raam nèt bij kan, maar aan de andere kant dan ook het zweet in mijn bilnaad staat, omdat ik dan zo strak langs dikke hoge betonnen randen die daar vaak zitten sta, dat ik bang ben mijn velgen stuk te rijden.
en anders leg je dit in je TT, hahaaa:
Afbeelding
Gebruikersavatar
door denders
#53596
Zo staan er wel meer shrikbarende filmpjes :shock:

Scheen dat dit een automaatje was, eerder een auto-kapot-maatje :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]