Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PascalTT_225
#53614
Hallo,

Ik heb een geinteresseerde voor mijn TT(jamesmark098@gmail). Hij mailt in het engels..en vraagt me om meer en grotere foto's te maken van de TT voor hem. Ik heb zijn e-mail adress gegoogled en stuitte hierop http://articulo.deremate.com.mx/MLM-443 ... 140000-_JM Hier staat dezelfde vent weer tussen..Hij antwoordde niet op mijn vraag waar hij vandaan komt. Ik vertrouw het niet helemaal..wat denken jullie?

Groetjes,

Pascal
Gebruikersavatar
door denders
#53617
Ha, weer GMail... heb al 2x "iemand" uit Engeland gehad op MP volgens mij is er weer een nieuwe bende bezig...

Heel verhaal en aardig maar dan ineens niks meer :evil: maar ik vermoedde al wat dus dan laat ik ze ook maar eens kletsen wat ze willen eerst.
Daarna gemaild "dat het ineens wel erg stil is vanuit Engeland he.... :D

Andere keer pas voor dat telefoontje wat ik heb staan. In NL en Engels dat ze niet hier wonen enz. maar je kunt mijn United Kingdom bellen????! :shock:
Wat is dat voor taalgebruik haha
En ja hoor we gaan even naar engeland bellen naar het nummer wat hun geven om eigen spullen te verkopen, tuurlijk! waar zie je me voor aan?!

Zeg gewoon dat je geen zaken doet met mensen buiten NL.
Vervolgens kun je toevoegen (heb ik gedaan) dat je ook wegens veiligheidsoverweging het bericht na zult trekken en bij fraude, instanties dan akties zullen ondernemen!

Ik kan dat ook hoor, wat hun doen maar dan andersom :wink:
Verder hoor je er nooit meer wat van natuurlijk.......

Of gewoon wissen&niks meer laten weten kan ook.


Uitzoeken & een knokploeg erheen naar dit soort rotte appels!
Maar ja, gelukkig heb ik ook heel erg goede ervaringen.
Gebruikersavatar
door PascalTT_225
#53627
haha goed weet ik dat ook weer..ik had al zo'n vermoeden...zal hem eens even figuurlijk bij zijn noten pakken!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]