Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Anand
#54274
Hoi,
Iemand bied hier een originele velgenset aan voor de TT

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/a ... PAf4=&fta=

Ik heb er interesse is dus mijn vraag : waaraan kan ik zien dat dit echt ORIGINELE velgen zijn ?
En passen ze onder mijn TT uit 2000 , 180pk Quattro.......

Ik wil deze gaan gebruiken als winterset.....

vraagprijs is 225 ...dus ik denk dat ik em wel kan ophalen voor 200....:)
Thanks,
Anand
Gebruikersavatar
door denders
#54278
Ik denk ook bij Audi dat je het altijd kunt zien aan de binnenkant van de velgen.
Bij mijn originele S-Lines staan wat gegevens rond het hart binnenin, ook zie je soms de echte fabrikant van de velgen.
Deze kenmerken gaan mee in het produktieproces.

Bij immitatie staat er weinig tot niets in het hart maar dat kunnen anderen hier misschien bevestigen.

Terzijde, lekker slim als je je velgen gaat lakken en je gebruikt geen krantje voor de banden haha :wink:
Maar.. misschien zijn de banden echt aan veranging toe.
Gebruikersavatar
door Anand
#54280
hahaah , yes had ook ff Audi dealer gebeld en inderdaad : logo Audi moet in het binnenkant staan....ze staan ook op deze velgen volgens de verkoper..dus morgen haaluhhh voor 200 euries.....banden weg en kijk wel wat ik met ze ga doen.....
Mijn 18` replica A8 velgen missen 1 naafkapje..(gejat) en kan ze nergens krijgen.....mischien doe ik die weg want ze zien er niet best uit zo...:)

Laters
A+
Gebruikersavatar
door denders
#54281
Ik denk dat de prijs wel netjes is zo.
Je moet nu nog 4 nieuwe sloffen halen toch ook.

Let wel op dat er niets "verdoezeld" is he, kijk goed uit voor haarscheurtjes en butsen!
Je weet maar nooit, van een afstand kan alles mooi lijken :wink:
Maar daar ben je morgen zelf bij!

Hier zie je hoe de gegevens juist weer bij deze (mijn) velgen op een andere plaats staan.
Maar in ieder geval je ziet het snel genoeg.

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#54286
Ik heb 4 onbewerkte originele 17 inch TT velgen liggen, maar daar haal ik de zomerbanden af want die komen om mijn s3 velgen heen. Blanke lak slechts ervan polijsten en t zijn weer nette, dus als iemand er hier belang bij heeft mag die altijd reageren en dat kan evt met winterbanden want die gaan onder mn auto uit :lol:
door creative117
#54288
mmmmmmmm, als ik geschuurd en gespoten lees en ik zie hoe dat is gebeurd (met de banden erom) zou ik ze lekker laten liggen..... maargoed, ik ben er dan ook een van achter de komma :) Vaak heeft een velgenboer ook 2-de hands setjes liggen en helemaal niet zo duur.
Gebruikersavatar
door Anand
#54289
Dennis : heb jij jou velgen nog te koop dan ?? prijs ?? pm maar

Ronnie : heb je pics van jou velgen ? prijs pm maar

Thanks !


Ja, als hij ze zelf heeft gespoten etc...weet het niet hahaha , ga zekers goed kijken of er niks mee is gebeurd.....
Anand
Gebruikersavatar
door Ronnie
#54293
zal morgen foto's voor je maken ervan
Gebruikersavatar
door denders
#54298
Anand, sorry wil je graag verder helpen maar liever geen scheve gezichten want ik heb een toezegging van een forumlid nadat we een prijs zijn overeengekomen..

http://www.tt-forum.nl/forum/viewtopic. ... highlight=

Misschien kan Ronnie je helpen?


Grt, Dennis
Gebruikersavatar
door Anand
#54305
No problemos Dennis....ik heb geen haast....succes ermee en ik vind zekers wel een leuke setje :)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#54479
Hierbij de foto's Anand, de zomer banden gaan er af die komen om mn eigen velgen heen, de winterbanden kunnen evt. om de 17 inch TT wielen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb ze niet gepoetst zitten een paar plekjes op, maar ik ga zulke velgen niet schuren en spuiten zoals die op marktplaats gedaan zijn, dan zou ik ze even wegbrengen aangezien dat stukken beter is en vele malen mooier. Maat van me is spuiter dus dan is t vrij makkelijk ;)
Gebruikersavatar
door Anand
#54590
Ziet er goed uit , ik heb je een pm gstuurd......
laat me maar weten wat de prijs is met / zonder winterbanden en in welke staat de banden zijn qua profiel....steek is gewoon 5x100 neem ik aan....
Thanks,
A+
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]