- wo jun 23, 2010 12:54
#54784
Vandaag wordt het linker wiellager van mijn TT vervangen bij de Seat dealer in Schiedam.
De Seat dealer werkt daar samen met een Profile Tyrecenter.
Ze belden zojuist keurig op dat het wiellager is vervangen, maar bij een proefrit de sporing niet meer helemaal klopte. Ze vroegen of ik de TT bij hen opnieuw wilde laten uitlijnen, wat ik uiteraard wil.
Ik zat zo eens even op de Profile Tyrecenter website te kijken en ik zie daar het fenomeen 'SIPEN'.
Een techniek die zij aanbieden om nieuwe en gebruikte banden door hun van speciale groeftjes te laten voorzien, waardoor een veel betere wegligging/remwerking optreed.
Het proces is echter te duur om voor fabrikanten in de fabrieken op te nemen oid.
Het verhaal klinkt geloofwaardig en ook testen wijzen dit uit.
Bekijk het filmpje eens: http://www.profiletyrecenter.nl/videoro ... da86eb4892
Iemand ervaringen hiermee?
De Seat dealer werkt daar samen met een Profile Tyrecenter.
Ze belden zojuist keurig op dat het wiellager is vervangen, maar bij een proefrit de sporing niet meer helemaal klopte. Ze vroegen of ik de TT bij hen opnieuw wilde laten uitlijnen, wat ik uiteraard wil.
Ik zat zo eens even op de Profile Tyrecenter website te kijken en ik zie daar het fenomeen 'SIPEN'.
Een techniek die zij aanbieden om nieuwe en gebruikte banden door hun van speciale groeftjes te laten voorzien, waardoor een veel betere wegligging/remwerking optreed.
Het proces is echter te duur om voor fabrikanten in de fabrieken op te nemen oid.
Het verhaal klinkt geloofwaardig en ook testen wijzen dit uit.
Bekijk het filmpje eens: http://www.profiletyrecenter.nl/videoro ... da86eb4892
Iemand ervaringen hiermee?
215Pk|340Nm|JD-maatchip|Quattro|Dubbele einddemper|V6 diffuser|KW sportsuspension|WakBox|Forge DV006|18" RS4 ET20 8.5J|Dunlop SP Sport 01 A/S|
3Bar grill
3Bar grill