Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#54808
Hoi,
Ik kan van iemand de verlaagde S-line veren kopen...
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/a ... -2002.html

Alleen woont hij in Hulsberg Limburg en ik wil het niet eerst het geld overmaken en dan via post de veren krijgen ...wie weet wat ik dan krijg...
Ik krijg nog foto`s van hoe de veren eruit zien ...naar zeggen 25000km gelopen.
Ik wou dus kijken of er iemand hier op het forum zit die daar in de buurt woont en die evt de veren voor mij kunnen ophalen mits ze helemaal goed zijn....
Ik maak het geld voor de veren en post etc wel vooraf over natuurlijk .....

Alvast bedankt !
Anand
#54811
Goed verlaagd ziet t dr uit op de foto... zo laag ligt een originele set absoluut niet. Als t maar geen afgezaagde originele zooi is want dan kan je beter een set APEX veren kopen, 100 euro en die gloednieuw onder je auto laten monteren icm de originele schokbrekers.
#54816
Ja ik ben er inderdaad bang voor....beetje vage advertentie met geen foto van de veren..voorlopig...zal em denk ik maar laten schieten....en op den duur een Eibach setje eronder leggen.
Thanks,
A+

P.S Ronnie : de setje velgen + winterbanden zijn super die ik via marktplaats heb gekocht !
Originele 6 spaaks velgen Audi , moet alleen de naafkappen ff bestellen...de winterbanden zelf hebben 7 mm profiel , Dunlop Wintersport M2 - M3....dat alles voor 175 euro...
Wel een keertje de velgen door een pro opnieuw een goede spuit beurt etc geven...
Enne de site ziet er dik OK uit !
#54818
Vaag, m'n Sline ligt echt niet zo laag...
Dat is een foto met zijn nieuwe set eronder zeker!
#54835
Lekker laten sudderen en gaan :roll:
Laatst gewijzigd door denders op do jun 24, 2010 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]