Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#55072
Hallo,

Kom ik terug van me vakantie uit Spanje en is gelijk heel de site vernieuwd :smt003
Kon niet meer inloggen :evil: maar, na wat klik en plak werk weer terug op het forum. Complimenten over de lay-out het is erg overzichtelijk wat ik zelf fijn vind :lol:

Maar even een vraagje weet iemand wat het ongeveer kost om een achterbumper op nieuw te laten spuiten? en een kras op het linker achterscherm ? die kras is best groot centimer of 7 denk. En wat is een beetej billeke prijs?

Alvast bedankt,

GRTJZ!
Gebruikersavatar
door denders
#55075
Welkom terug (in de hitte) :wink:
Waarschijnlijk kleurt het nu goed zo met de zonnebril en je Roadster, als je net zo bruin was als ik toen uit Turkije :D

Reken voor spuiten regulier 300 per deel maar ik denk dat je een prijs van 150 ook wel voor elkaar moet kunnen krijgen zonder BTW.
Volgens mij zitten er hier die dat voor hun beroep doen..

Groetjes, Den
Gebruikersavatar
door PascalTT_225
#55088
Indien er mensen zijn die dat voor hun beroep doen , dan zou ik dat graag wetenomdat ik mijn beide zijkanten opnieuw moet laten spuiten. Groeten
Gebruikersavatar
door martijn_TT
#55094
Reken voor een achterbumper ongeveer 125 tot 175 euro. Het ligt er echt aan of het bedrijf bereid is om je een beetje te matsen. Het is dat je niet in de buurt woont, anders had ik het wel goedkoop kunnen regelen voor je..

Je achterscherm zal wat duurder zijn want het voorbewerken en afplakken is wat meer werk dan een bumpertje.

Als je zelf handig genoeg bent, haal dan de bumper zelf los. Dat stelt niet zo veel voor en zal je aardig wat centen schelen!

Succes!
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#55208
Vandaag geinformeerd bij de spuiterij hier. Het achterscherm en de achterbumper opnieuw spuiten is inclusief btw 1000euro.

Is dit duur of oke?

Hoor het graag!!
Gebruikersavatar
door denders
#55214
Hi El,
Er is eigenlijk maar 1 woord voor: Profiteurs!
Ten hoogste de helft voor je klusje met een geheel gepoetste auto na :wink: ...

Grt, Den
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#55234
Okee, maar is niet iemand op het forum die wat voor mij kan betekenen??
Ik wil er best een stukje voor rijden hoor!!!

Tips ??
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]