Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#56484
Taser ergens op/in aansluiten als het alarm afgaat, wel even een goede beveiliging voor jezelf maken!
Blijven ze er wel vanaf als ze naar achteren vliegen en 5 minuten knockout zijn!!
Kan je ze mooi even een tywrap omdoen en een extra porretje/corrigerend tikje geven als je wacht op de politie haha
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#56523
Kan me ook nog zo'n filmpje herinneren met een wagen, waar er vlammen aan de zijkant onderuit kwamen :lol: Doet het ook altijd wel goed :roll:
door creative117
#56528
goTTzilla schreef:
creative117 schreef:220V op de klinken?
moet je wel even ijzeren plaatje monteren anders helpt het nog niet aangezien ze van kunstof zijn maar wel een goed idee trouwens :smt002
Ach, kleine details blijf je altijd houden, maar wel bedankt voor de tip, anders had ik toch raar staan kijken als hij alsnog weg was geweest......
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#56537
als ze willen krijgen ze het altijd mee natuurlijk maar wat wel een stuk helpt is wanneer je uit je auto stapt je de auto even op stuurslot draait. de kans is dan kleiner dat ie wordt gestolen.
Gebruikersavatar
door denders
#56545
Goeie tip Dennis, dat doe ik letterlijk altijd zolang ik auto's rij!

@Joop: haha ja dat was een BMW in Afrika ofzo, tav de vele carjacks die daar gebeurden.
Heel die pop stond in lichterlaaien, wel effectief zo'n BBQ! :D
Laatst gewijzigd door denders op wo aug 18, 2010 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
door creative117
#56555
ik snap hem niet, waarom stelen ze een auto die op het stuurslot staat minder makkelijk?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#56559
als je zonder sleutel een auto wilt stelen en hij op stuurslot zit dan is er een pen achter uit je contact slot in de stuurkolom gevallen die het stuur blokkeerd. het is dan bijna onmogelijk de auto te stelen zonder sleutel.

als ze je auto proberen te stelen voelen ze eerst voorzichtig als ie op stuurslot zit, is dit het geval laten ze hem bijna altijd staan.
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#56563
Jeetje wat een verhaal zeg... mijn TT staat gewoon aan de zijkant van de weg:(
Krijg de kriebels alweer als ik dit hoor..

heel veel sterkte&succes met de afhandeling,

grtjz
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]