Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door marttin
#57360
Arnold22 schreef:Oke, zou jij het aan durven om een TT, bouwjaar 2008 met S-tronic te importeren uits Duitsland of zou jij een schakelbak adviseren?
Heel mooi stuk techniek, maar er kan ook een hoop kapot aan...
Wij hebben hem ook met de S-Tronic uit Duitsland vandaan en toevallig ook uit 2008 en hebben er totaal geen problemen mee, hangt denk ik wel af van het aantal km dat er mee gereden is en hoe er mee gereden is.

Op het engelse forum staan een aantal zaken waar je op moet letten met een DSG en een paar methodes om te testen, kan het alleen niet even 123 vinden.
door Arnold22
#61409
Kort vraagje nog. Als je een auto importeert hoe krijg je dan het auto menu, navigatie menu eventueel telefoon menu op de Nederlandse taal ( ik ga er van uit dat alles in het Duits is. ) kun je dit zelf instellen of moet ik hier naar de dealer die ook nog ff een paar honderd euro gaat vragen.
Gebruikersavatar
door sweeper
#61412
Nederlandse taal is niet beschikbaar. Je kan het wel instellen naar het Engels, maar dan gaan er dingen zoals gem. verbruik ook omgezet worden naar miles, en dat wil je niet.
Het blijft dus gewoon Duits als voertaal helaas.
Gebruikersavatar
door sweeper
#61439
De dealer kan net als een ieder met VAGCOM/VCDS de aapassingen doen die voor geprogrammeerd zitten in de ECU, en verder niets. Het gaat dus om een aantal vaste instellingen voor de belangrijkste (grootste) afzetmarkten.

Nee dus.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]