Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#57223
de 1 serie cabrio dat vindt ik wel een leuke grappige BMW. de andere modellen vanaf 5 serie zijn te lomp vindt ik zelf.
Gebruikersavatar
door denders
#57388
Ik weet het nog niet hoor. Ik blijf maar kijken op autoscout24.de naar al dat leuks in tweedehandsland :D

En dan komt een nieuwe TT zeker in zicht qua bedrag met weinig km's als ik deze inruil en wat ik er voor terug krijg met zo weinig op de klok nog.

Enige nadeel is dat ik de nieuwe TT super van binnen vind maar niet zo van buiten, sorry, misschien veranderd dat idee nog,who knows.
nieuwe Scirocco is zeker een optie dan (2.0L) maar iets houdt me tegen in het ontwerp... ook van binnen is hij super maar van buiten zijn niet alle lijnen mijn smaak aan de achterkant. Misschien moet ik het nog maar is in het echt gaan zien!

Ook het idee van doorsparen en een leuk model Porsche ala 911 of zelfs nadenken over een eerder type cayman kan dan een doel worden.

En om het nog leuker te maken zag ik een nette schaarse TT-Sport (ja die met 250pk en alcantara interieur) te koop staan. Ook denk ik stiekem over een handgeschakelde 3.2 V6 Mk1 na af en toe..

Feit is dat Duitsland en importeren erg aantrekkelijk is voor sommige auto's.

Tot zover even mijn gehannes met internet, ach over auto's kletsen is oke toch? :roll:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#57394
dromen moet je altijd houden :wink: heb ik ook :D ik zou het liefst R8 rijden maar dat is nog niet te betalen voor mij.

wat betreft de scirocco, ik geef je gelijk met de achterkant. de achterschermen vindt ik erg bol staan maar misschien moet het wennen :)
Gebruikersavatar
door denders
#57421
Ja precies, dat heb ik ook, ik vind het met standaard velgen heel erg knullig staan.
Dan zie ik soms een beetje verlaagde en andere modellen en dan is het wel oke.
Als iets niet oke is aan een auto wat ik belangrijk vind (look/smaak) ga ik hem niet kopen n.l....

Ja een R8 of een Lambo..en en....zucht droom...
Nee wat ik opnoemde was is bijna allemaal binnen bereik, behalve het Porsche verhaal omdat ik ook geen 911 ofzo wil hebben met 150000 kilometer erop ook al is dat voor zo'n auto, goed onderhouden net als een goede audi wel wat anders als een Golfje natuurlijk..

Ik zal nog eens zoeken of ik het idee van de Scirocco nu eens aan kan tonen met een plaatje.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#57428
Scirocco's gezocht en met de bpm calculator in de weer geweest maar die 2.0 varianten zijn me te duur in Duitsland dan kun je net zo goed een nieuwe halen hier. Maar zoek misschien te specifiek en die krengen zijn daar net zo duur of zelfs duurder in aanschaf.
Vind t met verlaging en 19 of 20 inch dik zo'n wagen anders niet dan zijn net als bij Audi's de kasten te ruim voor die iele velgies :D
Gebruikersavatar
door denders
#57439
Ik hou voorlopig de TT aan tot er een waardige vervanger langskomt bij een x aantal kilometers op de teller. Het is echt nog steeds een prachtig exemplaartje gelukkig!
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#57440
alles moet wennen denk ik, de ronde vormen etc. van de scirocco maar dat is bij alle modellen zo. toen ik voor het eerst de TT zag dacht ik dat ook wat een vreemd ding. het leek net een auto van de maan zo rond is ie maar het is gaan wennen en rij er inmiddels al 2,5 jaar tevreden in rond.
Gebruikersavatar
door denders
#57453
Ik ben ook toen ineens overgestapt en de lijnen vind ik prachtig!
Toen ik de Audi afwerking zag in de materialen vond ik het ook helemaal prima.

Ik denk dat ik maar ga doorsparen en dan over 1 of 1,5 jaar de TT inruil, bijbetaal en mijn nieuwe droom waarmaak: een Porsche Cayman model, hoe langer ik kijk en zoek hoe mooier ik hem vind worden haha :oops:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#57454
Haha, met een stukje emotionele waarde van de TT erbij is die Cayenne al lang betaald :wink:
En als dat sparen net zo snel gaat als bij mij, dan zien we je nog wel een tijdje hier op het forum :lol: :P
Gebruikersavatar
door denders
#57456
Ik ga hier zeker nog zijn hoor!! maar Cayenne??? walgggg... het heeft dan Porsche van de ondergang gered in verkoop, maar de Cayman is dan toch wel een echte Porsche ipv lelijke grote soccermom-bak.
Maar waarschijnlijk heb je even een woordspeling gemaakt net als ik met Scirocco en Corrado haha :wink:

Het is meer niet jaaarenlang in een auto rijden en heel veel afschrijven, mijn nieuwe motto zeg maar. Ergens voor gaan ben ik standvastig in gelukkig dus dat komt altijd wel goed, ik heb er nu alleen nog geen 33000 euro voor over ex.import kosten :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#57478
cayman... kruising tussen een boxter en een 911 vind k dat :D

ik vind een T5 voor klussen wel leuk en dan een leuke prive wagen in de garage :D met vrije tijd en mooi weer toeren of de autobahn op... ;)

of gewoon nieuw bij de dealer een leuke scirocco bestellen, BTW aftikken en terug vorderen... zakelijk afschrijven... hmmz :smt005 mja heeft dr iemand wat geldboompjes voor op zolder want zet ze nie in mn tuin dan zijn ze zo kaal geplukt :D
Gebruikersavatar
door denders
#57500
Ja klopt het is een bok-tor met dak :wink: alleen technisch beter.

Voor mij is 1 goede wagen voldoende, ik had er eerder al twee gaat niet werken, persoonlijk dan hoor.
Bedrijf heb ik niet en ga tegenwoordig voor de zeer goede 2e hands puur omdat ik economisch veel te lang met auto's deed :roll:
Gebruikersavatar
door denders
#58331
Als het me voor de wind gaat en de verzekering te doen is zal ik hierna op zoektocht gaan naar een Cayman (245pk) of Cayman-S (295pk).
Stond hier in de garage op het werk pas een scirocco, maar iets in de vorm vind ik toch niet helemaal "je van het.."

Vooralsnog hou ik het nog zeker bij de trouwe TT de komende 40000km!
Staat nu 63000+ op.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]