Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Lookingfortt
#57662
Wellicht niet zozeer gericht op de audi tt zelf, maar zeker wel een audi vraag.

Me vader is van plan om een s8 aan te schaffen met de kop eraf, dus pak hem beet een exemplaar uit het jaartal 2006/2007

In Duitsland is het aanschaffen van dergelijke auto's vele malen voordeliger dan hier in Nederland.

Wat ik me echter afvraag is wat nou bekende goede audi dealers in Duitsland, waar je goed geholpen wordt en die enigsinds te vertrouwen zijn.

Iemand hier ervaringen met Duitsland i.c.m. audi importeren?
Gebruikersavatar
door Imix
#57663
Mensen staren zich hier echt blind op helaas, importeren uit duitsland is niet Vele malen goedkoper.. het kan wel goedkoper uitkomen maar als er ook maar iets fout gaat, of je rijd een keer voor niks op en neer ben je het meestal al kwijt.
Ik zou kijken voor een audi dealer/importeur dan zit je gewoon goed, er kan natuurlijk altijd iets met een auto aan de hand zijn, ook in nederland maar hier kun je natuurlijk makkelijker ergens op terug vallen.
en let op bel voordat je naar een auto gaat, sommige verkopen niet aan Nl en al helemaal niet aan particulieren, en zoals ik al zei is het jammer als je voor niks rijd.
Succes
#57666
Ik weet niet of "pa" hem rijdt met bijtelling, laat hem dan vooral opletten geen bak te kopen vol met assecoires want die weten de douaniers in nederland er feilloos uit te vissen, wordt de catalogus waarde alsnog zo duur dat je je auto de jaren daarna middels de bijtelling alsnog dubbel en dwars betaald.
Gebruikersavatar
door denders
#57670
Er schijnt ook nogal wat verschil te zitten tussen inschatting van verschillende douaniers en vestigingen...
#57676
creative117 schreef:Ik weet niet of "pa" hem rijdt met bijtelling, laat hem dan vooral opletten geen bak te kopen vol met assecoires want die weten de douaniers in nederland er feilloos uit te vissen, wordt de catalogus waarde alsnog zo duur dat je je auto de jaren daarna middels de bijtelling alsnog dubbel en dwars betaald.
De auto wordt gelijk betaalt, er wordt dus niet geleased of iets dergelijks.

BPM kan je van tevoren heel nauwkeurig uitrekenen, accesoires zijn alleen van invloed als zij er bij de nieuwe catalogus waarde al bij zaten inbegrepen. Then again, dat kan je al van tevoren weten wat de auto nieuw in Duitsland heeft gekost.

Heb vandaag op me werk ook al contact gehad met iemand die in Duitsland woont, hij kan me ook nog eventueel helpen, wordt vervolgd.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]