Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#57699
Eerste indruk..ik krijg al de kriebels als ik naar de website en de meeste spoilers kijk, spoilertje hier, spoilertje daar! :|
Pasvorm zal wel heeeeeeel goed zijn... :evil:

Twee theelepels behangplaksel (Hema) in 1 kopje water, goed roeren..
Voeg toe 1 eetlepel Knauf geelband, goed roeren.
Voeg hier aan toe 1 kopje Latex weer goed roeren.

Het lijkt wel papier maché tuning!
Doe je Audi dit niet aan a.u.b!

just my 2 cts.. :roll:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#57713
je kan beter wat meer uitgeven zodat het een perfect eindresultaat heeft. je blijft er zolang na kijken tot dat je TT weer weg gaat.

en trouwens ik ben je nog nooit tegen gekomen in sneek volgens mij of rij je niet heel veel in je TT in sneek rond?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#57714
is allemaal goedkope meuk, tikkie dr tegen je kan met matjes en derlijke aan t herstellen schuren plamuren spuiten etc. niet aan beginnen dus pak dan ABS kunststof (net als OEM) of van een A merk een product of meerdere dan is t welw at duurder maar goedkoop wordt duurkop in vele gevallen en de pasvorm... naja beginnen we maar niet over van die goedkopere meuk.
Gebruikersavatar
door stivoman
#57723
zoals gezegd meuk,
ik zou een pasklare uitlaat kopen,
zijn wel aan de prijzige kant,
maar een 1 bij garage laten maken
is goedkoper en dan heb je niks!

(spreek uit ervaring vanuit Almelo)
Gebruikersavatar
door denders
#57724
Gewoon naar EPS gaan in het Noorden.
Goedkoop is duurkoop meestal..
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#57726
na afloop 2 sierstukken onder je achterbumper en uit 1 komt maar rook of niet steven :( goedkoop is duurkoop en dat wil niemand neem ik aan.
door Rinze
#57745
dat dacht ik zelf ook al ja. dan ga ik wel eens kijken bij rieger.. maar vind die niet allemaal mooi...
ik rij idd niet vaak in sneek rond in de auto, wel op mijn fiets..
werk in leeuwarden dus daar kom je me geregeld tegen als je daar wel eens bent.
morgen ga ik naar de *** chip tunen op maat....
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#57747
Rinze schreef:dat dacht ik zelf ook al ja. dan ga ik wel eens kijken bij rieger.. maar vind die niet allemaal mooi...
Je hoeft ze d'r ook niet allemáál onder te hangen :D :wink:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#57768
PPI is inderdaad een aanrader, ik zit ook nog steeds te twijfelen om een single frame te monteren of hem gewoon standaard te houden met caractere grill.

je kan je geld maar 1 keer uitgeven dus had ik het maar meteen goed gedaan als ik jou was :wink:
door Rinze
#57821
nou ik denk dat ik idd eens effe naar EPS ga in Hoogenveen voor een uitlaat. maar ik wil graag een dubbele. beide kanten 2. hoorde dat dat vrij lastig is omdat ik een audi tt 1.8 t coupe heb.
heb mijn audi gisteren laten tunen bij ronald, wat als ik nou een andere uitlaat eronder gooi, moet ik de chip dan weer afstellen bij ronald of is dit geen probleem voor de chip? want ronald vroeg voor dat hij de chip erin deed dat ik ook een nieuwe katalysator had, want als dat zo was moest hij het anders instellen ofzo.... weet iemand dit?

gr
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#57828
bij een kat vervanger heeft het wel iets invloed maar als je pas na je kat de uitlaat vervangt door een andere is er niks aan de hand. na het chippen heb ik ook pas m`n tussendemper er tussen uit gehaald.
Gebruikersavatar
door denders
#57833
Twee achter staat erg druk, zou eerder kiezen voor 2 ovale zeg maar.
Maar ik ben benieuwd naar je voortgang!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]