- vr okt 01, 2010 21:24
#58476
Beste allen,
Onderstaande email heb ik naar alle andere bestuursleden gestuurd.
Er staan echter dingen in die jullie mogelijk allemaal aan gaan en ik vraag hierin gelijk om een beetje hulp/meedenken, dus bij deze:
Deze email wil ik beginnen met een GROOT excuus.
Ik heb geruime tijd geleden de kvk documenten ontvangen. Simpel een handtekening zetten en naar de kvk toesturen was voldoende, ware het niet dat deze brief in Middelharnis, bij mijn ouderlijk huis is blijven liggen en dat ik recent met mijn vriendin in Schiedam ben gaan wonen.
Compleet vergeten en ook zeer weinig met de TT en de clubsite/forum bezig geweest de laatste tijd.
Nu de verhuizing en verbouwing achter de rug is, hebben wij een welverdiende vakantie in Griekenland gevierd, alwaar ik een sms van Joop kreeg met vragen over de kvk papieren.
Net terug van vakantie heb ik de kvk papieren ingevuld en direct verzonden.
Het moet nu dus toch goed komen, de club kan verder!
Excuus. Excuus. Excuus.
Nu het huis niet meer prioriteit één heeft, focus ik me weer op mijn TT, die me helaas de laatste tijd een beetje in de steek laat en ouderdomsverschijnselen krijgt.
Zo leende ik mijn TT afgelopen vakantie uit aan mijn moeder en ze had er nog amper in gereden of een leiding van de oliekoeler ging lek. Laten vervangen en kostte mij toch weer 237,- euro...
Verder zit ik al sinds december 2009 met een defect ESP/HALDEX systeem wat ik maar niet gemaakt krijg. Óf de haldexmodule is defect óf er zit een fout/draadbreuk in de communicatie/canbus naar die haldex toe.
Ik durf niet zomaar een nieuwe haldex a 900,- euro te kopen en heb nog steeds geen andere oplossing gevonden.
Ondertussen is de TT flink oud (1999) en heeft véél kilometers (237.000).
Hij is recentelijk nog door een professioneel poetsbedrijf compleet strak gemaakt en de complete voorkant is overgespoten ivm steenslag.
Hij ziet er dus qua uiterlijk nog steeds zo waanzinnig uit en ik ben er nog steeds verliefd op.
Probleem is dus echter dat ik de haldex niet gemaakt krijg, waardoor ik dus telkens, wanneer ik de TT start, wegrij en boven de 20km/u geraak, een brandend esp lampje krijg en vanaf dan de quattro en het esp beiden niet meer werken.
Ik baal hier zo ontzettend van, dat dit de complete pret al maanden drukt en zoals jullie gemerkt hebben, ik het forum nog amper bezoek.
Ik wil mijn passie voor de TT terug.
Ik durf te zeggen dat ik een van degenen op het forum ben met ondertussen het meeste verstand van de TT.
Dit probleem kan ik alleen niet oplossen...
Ik wil ergens mijn TT héél graag inruilen op een andere, jongere mk1 TT quattro, maar met dit brandende esp lampje ga ik er nooit een acceptabel bedrag voor terug krijgen.
(terwijl de rest van de TT zo bijzonder goed is, elke beurt gehad, strak in de lak, elk klein onderdeeltje vervangen, etc.)
Dus ondertussen al voor véle andere auto's gekeken, maar liefst ruil ik hem toch in op een jongere mk1 quattro...
Ik post deze email ook op het forum, zodat iedereen kan meelezen over de oorzaak van mijn 'afwezigheid' en in de hoop dat er meedenkenden met mij zijn die mogelijke oplossingen hebben naar een werkende haldex en/of de verkoop van mijn TT voor een normale inruilwaarde.
Groeten,
Tim
Onderstaande email heb ik naar alle andere bestuursleden gestuurd.
Er staan echter dingen in die jullie mogelijk allemaal aan gaan en ik vraag hierin gelijk om een beetje hulp/meedenken, dus bij deze:
Deze email wil ik beginnen met een GROOT excuus.
Ik heb geruime tijd geleden de kvk documenten ontvangen. Simpel een handtekening zetten en naar de kvk toesturen was voldoende, ware het niet dat deze brief in Middelharnis, bij mijn ouderlijk huis is blijven liggen en dat ik recent met mijn vriendin in Schiedam ben gaan wonen.
Compleet vergeten en ook zeer weinig met de TT en de clubsite/forum bezig geweest de laatste tijd.
Nu de verhuizing en verbouwing achter de rug is, hebben wij een welverdiende vakantie in Griekenland gevierd, alwaar ik een sms van Joop kreeg met vragen over de kvk papieren.
Net terug van vakantie heb ik de kvk papieren ingevuld en direct verzonden.
Het moet nu dus toch goed komen, de club kan verder!
Excuus. Excuus. Excuus.
Nu het huis niet meer prioriteit één heeft, focus ik me weer op mijn TT, die me helaas de laatste tijd een beetje in de steek laat en ouderdomsverschijnselen krijgt.
Zo leende ik mijn TT afgelopen vakantie uit aan mijn moeder en ze had er nog amper in gereden of een leiding van de oliekoeler ging lek. Laten vervangen en kostte mij toch weer 237,- euro...
Verder zit ik al sinds december 2009 met een defect ESP/HALDEX systeem wat ik maar niet gemaakt krijg. Óf de haldexmodule is defect óf er zit een fout/draadbreuk in de communicatie/canbus naar die haldex toe.
Ik durf niet zomaar een nieuwe haldex a 900,- euro te kopen en heb nog steeds geen andere oplossing gevonden.
Ondertussen is de TT flink oud (1999) en heeft véél kilometers (237.000).
Hij is recentelijk nog door een professioneel poetsbedrijf compleet strak gemaakt en de complete voorkant is overgespoten ivm steenslag.
Hij ziet er dus qua uiterlijk nog steeds zo waanzinnig uit en ik ben er nog steeds verliefd op.
Probleem is dus echter dat ik de haldex niet gemaakt krijg, waardoor ik dus telkens, wanneer ik de TT start, wegrij en boven de 20km/u geraak, een brandend esp lampje krijg en vanaf dan de quattro en het esp beiden niet meer werken.
Ik baal hier zo ontzettend van, dat dit de complete pret al maanden drukt en zoals jullie gemerkt hebben, ik het forum nog amper bezoek.
Ik wil mijn passie voor de TT terug.
Ik durf te zeggen dat ik een van degenen op het forum ben met ondertussen het meeste verstand van de TT.
Dit probleem kan ik alleen niet oplossen...
Ik wil ergens mijn TT héél graag inruilen op een andere, jongere mk1 TT quattro, maar met dit brandende esp lampje ga ik er nooit een acceptabel bedrag voor terug krijgen.
(terwijl de rest van de TT zo bijzonder goed is, elke beurt gehad, strak in de lak, elk klein onderdeeltje vervangen, etc.)
Dus ondertussen al voor véle andere auto's gekeken, maar liefst ruil ik hem toch in op een jongere mk1 quattro...
Ik post deze email ook op het forum, zodat iedereen kan meelezen over de oorzaak van mijn 'afwezigheid' en in de hoop dat er meedenkenden met mij zijn die mogelijke oplossingen hebben naar een werkende haldex en/of de verkoop van mijn TT voor een normale inruilwaarde.
Groeten,
Tim
215Pk|340Nm|JD-maatchip|Quattro|Dubbele einddemper|V6 diffuser|KW sportsuspension|WakBox|Forge DV006|18" RS4 ET20 8.5J|Dunlop SP Sport 01 A/S|
3Bar grill
3Bar grill