Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door mveldhuijzen
#59678
Erg optimisties wandelde ik in m'n zomerjack richting auto en man, wat ben ik weer blij met die stoelverwarming!!!!

(moest t ff kwijt) :smt006

Tjuus
Martijn
Gebruikersavatar
door Ronnie
#59695
Ik vind t maar niks, de rugleuning horen ze ook te verwarmen anders krijg je een warme kont en een koude rug... schiet niet op dan maar 3 minuten een koude kont die t leer ff opwarmt en klaar ben je. Scheelt ook weer t opstoken (droog stoken) van je lederen zitting.
Gebruikersavatar
door denders
#59703
Tis net of je een kleine boodschap in je broek hebt gedaan, lekker warm hoor! hahaha

(ik had het ook hoor in mijn 944S2/leder maar ik gebruikte het zelden en ik mis het zeker niet ivm stoffen stoelen)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#59708
mveldhuijzen schreef:Hee, bij mij wordt ook het ruggedeelte verwarmt.....maar inderdaad, niet te lang aanhouden. Krijg je een plakkont van! :-)
Ik zit op Recaro's... rij een S3
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#59710
Ik kan echt niet zonder stoelverwarming hoor:) Ben gewoon zwaar verwend geraakt met die TT...heerlijk...lekkere warme billetjes. Een vriendin van mijn die weleens mee rijdt had pas alle bolletjes aangezet van de stoelverwarming gheh zij heeft zo vol gehouden tot Antwerpen.. hihi
Gebruikersavatar
door denders
#59714
Algemeen bekend dat dames wat meer kleumen bij koude dan mannen toch :wink:
Laatst gewijzigd door denders op do nov 11, 2010 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#59715
Ronnie schreef:
mveldhuijzen schreef:Hee, bij mij wordt ook het ruggedeelte verwarmt.....maar inderdaad, niet te lang aanhouden. Krijg je een plakkont van! :-)
Ik zit op Recaro's... rij een S3
Ik heb op mijn Recaro's wel onder en rug verwarming heb het nu al 3 dagen gebruikt :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#59725
Ik heb t nooit lang aan gehad als mn kont warmte voelt die te warm wordt ging t uit en raak die knoppen al 3 jaar niet meer aan. In de TT vond ik t ook maar niks aangezien jet maar ene paar minuten is en t leer onder je is dan gewoon warm.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]