Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#60417
Bofkont!
Nou dan ben ik koopavond & weekend vrij hoor :D :wink:
#60426
Winterbanden maakt echt wel een groot verschil, ook quattro maakt veel uit in de sneeuw.

Als je even wisselt van auto met of zonder quattro kun je het goed merken.
Dat winterbanden weinig uit maakt, is echt niet waar, dat zijn alleen maar uitspraken van mensen die geen geld over hebben voor een extra set banden, terwijl de extra kosten best wel meevallen over 3 jaar gerekend.

Als je regelmatig in verschillende autos zit merk je gewoon dat het verschil groot is, ook met een dik pak sneeuw.

Wil niet zeggen dat je met winterbanden je niet hoeft aan te passen en minder hoeft te anticiperen. en dat je met zomerbanden niet meer van a naar b komt is natuurlijk ook onzin.
#60430
Winterbanden of niet de TT en ik blijven lekker binnen nu :wink: , lijkt wel een sneeuwstorm hier in Hellevoetsluis! Bij jullie ook?
Gisterenavond was het echt glibberen ineens en afgezien van een spannende maar stapvoetse rit hier in de buurt toch een beetje gekeken met en zonder handrem snel wat de TT doet, maar hij is goed aan te voelen.

Baal een beetje van die mensen die tijd zat hebben en nu opeens met de auto op zaterdag boodschappen moeten doen en het dan gek vinden dat ze in de file staan, maar goed naieve mensen heb je altijd, ze merken het wel.
Mensen die echt niet anders kunnen oke..

Geef mij toch de lente en zomer maar :D
#60435
het is hier in het hoge noorden ook erg wit en geen strooi/schuif wagen te zien.

het maakt mij niet veel uit dit weer, lekker slippen en gek doen alleen de auto`s waar ik onder sta druppen wel erg aangezien ze meteen gaan smelten in een warme loods :(
Gebruikersavatar
door Tim D
#60444
Vandaag voor winterbanden op pad geweest....maar uiteraard hadden ze geen tijd de komende week.

De meest ideale situatie is natuurlijk een TT quattro met winterbanden.

Met de Toyota RAV 4 incl. winterbanden hebben we vorig jaar geen sneeuwkettingen nodig gehad tijdens de wintersport. We reden gewoon tegen 9% besneeuwde hellingen op, daar waar andere mensen sneeuwkettingen om moesten doen.
#60462
ik hoop voor je dat ze jou maat nog kunnen leveren. we kunnen bijna geen winterbanden meer krijgen. iedereen is bijna uitverkocht, de mensen denken dat het net zo erg wordt als vorig jaar daarom kopen ze het maar vast in het voor.
#61089
Ik heb geen problemen met mn TT.... het is wel aardig glad geweest en dan merk je wel dat je iets te brede banden hebt maar gelukkig geen schade gereden. En dat voor een vrouw hahahahah... :roll:
#61090
Kom,kom..niet zo denigrerend hahaha en ook nog eens een vrouw met auto-smaak, wees er trots op want die zijn schaars :smt006

Het is nu weer heerlijk (door)rijden geen spatje sneeuw onderweg meer, hopelijk blijft het zo!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]