Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#60433
Omdat de meeste foto's op dit forum van mooi gepoetste auto's zijn, is het met dit winterweer ook wel eens een keer leuk om te kijken wie de meest bevuilde auto heeft. Zie hieronder die van mij op dit moment. Ik ben benieuwd wie we straks als winnaar met de meest bevuilde auto kunnen noemen.... :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Tim D op za dec 04, 2010 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
#60450
Zo schoon allemaal?, zit elke dag op de weg ik zal eens een kiekje in de garage maken alleen is die van mij wel zwart maar nu grijzig... :roll:
Gelukkig is het maar oppervlakkig en kan hij erg glimmen! ..alleen niet nu want nu wassen is niet echt handig voor m'n vingertoppen helaas buiten.
#60453
Ik ben benieuwd :P

Een auto wassen als het vriest is trouwens toch ook niet goed voor een auto, of heb ik het verkeerd? Dan schijnen onderdelen vast te kunnen vriezen heb ik mezelf weleens laten vertellen.
Normaal gesproken was ik hem trouw iedere week :)
#60460
Ook Zeeland in de dat witte spul....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#60461
hij is om eerlijk te zijn nog best schoon hoor tim D.

die van jou is lekker vies van voor martin! zo erg is de mijne nog niet gelukkig :)

ik heb mijne al wel 3 maand niet gewassen volgens mij. hij wordt stiekem aan zwart. als je een vinger over de lak haalt komt er weer mooi zilver tevoorschijn 8)
#60475
Tjah, ik had hem 2 weken geleden nog gepoetst. Hij is in een week tijd bij mij nog nooit zo vuil geworden. Na de wintersport zal de auto er ook wel zoals die van MarTTin uit zien. Ik krijg er nu al zin in als ik al die besneeuwde auto's zie...maar ik moet nog tot eind februari wachten :(

Je maakt me trouwens wel nieuwsgierig naar een foto van jouw auto goTTzilla....
#60722
Het gaat natuurlijk tegen mijn gevoel in om een foto van mijn vieze TT te posten, maar ik zal ook mijn bijdrage aan dit topic leveren. :roll:

Ik denk dat ik wel gelijk met de prijs ervandoor ga. :cry:
IMG_0156.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#60725
tsjesus Eric!! Dat heb je er express extra tegen aan gegooid, wat een smerige bak!!!! Volgens mij ben jij flink aan het sploderen geweest, zo erg dat het je om de oren vloog. Vlgs mij sta je op dit moment op de eerste plek, ze zullen van goeie huizen (lees: over vuile wegen) moeten komen om hier overheen te gaan......... of zou het toch lukken door iemand?
#60726
Nee helaas heb ik dit niet eens zelf gedaan. Het is zelfs gebeurt dat ik aan het slapen was. :cry:
Ik was in de ongelukkige omstandigheid dat ik mijn TT langs een hele drukke weg moest parkeren waar vrachtwagens & bussen de vieze slush over de auto sproeien. :evil:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]