Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door kaoz@eclipse
#61306
Beste forumleden,

Heeft iemand hier ervaring met het plaatsen van een autoradio met ingebouwde navigatie in een TT uit 2002? Heeft de TT bijvoorbeeld een afwijkende maat of passen standaard radio's hier gewoon in? Kun je het klepje dan nog fatsoenlijk sluiten? Heeft iemand ervaring met bekende of onbekende merken?

Ik had in mijn vorige auto een systeem van Marquant, budgetmerk maar het ding werkt prima. Enige "nadeel" is dat er een scherm op zit dat groter is dan de radio zelf (zie foto) en dat past natuurlijk niet...

Afbeelding
Gebruikersavatar
door sweeper
#61309
Als je zo'n voorbeeld als de MarQuant wil plaatsen in de TT ga je denk ik ruimte problemen krijgen, en het klepje zal zeker niet meer dicht kunnen. Als je een aftermarket oplossing kiest zal je het inbouw frame iets verdiept moeten plaatsen om de knoppen niet in de weg te laten zitten voor het klepje. De inbouwmaat is de mormale DIN frame norm dus een andere radio zal geen probleem zijn. Let wel op hoe je huidige situatie is i.v.m. de ISO stekker aansluitingen, daar zijn een aantal varianten voor. Met de zoekfunctie zal daar hier nog genoeg info over vinden.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#61353
past alleen in mk2 TT`s. dubbel din is wel te plaatsen in een mk1 maar dat is een hoop werk en dan past deze vorm nog niet in de opening.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]