Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door ashiharry
#61332
Ik zit nog met een bns 5 in mijn maag, maar ik kom nog een aantal berichten tekort :D
Gebruikersavatar
door ashiharry
#61333
Misschien gaat het op deze onsympathieke manier lukken...
Gebruikersavatar
door sweeper
#61338
Foei!! :evil: :D

Dat mag zo niet hè. :roll:

Niet genoeg berichten om te mogen verkopen, verkeerde plek op het forum een topic om iets te verkopen, geen foto's, beschrijving, & vraagprijs.

Wat je fout kan doen heb je ook fout gedaan.

Zelf denk ik dat je beter je BNS op marktplaats kan zetten, dan ben je hem sneller kwijt. Hij past ten slotte in andere modellen.
Gebruikersavatar
door ashiharry
#61339
Zo lang lid en dan toch alles fout doen :roll: ook een kunst he haha :wink:

(maar op de goede plaats kan ik het niet melden, vandaar dat het hier terecht is gekomen.Ben een regelmatige bezoeker, maar niet zon kletser :? )

Hij staat al een tijdje op Marktplaats (http://link.marktplaats.nl/403300419) en E-bay maar dat wil niet echt vlotten...
Gebruikersavatar
door sweeper
#61364
Hmm, raar dat het via marktplaats niet lukt om hem te verkopen.

Het is vervelend om in jouw geval de lijn te moeten trekken, en je onderwerp te verwijderen omdat je al zo'n tijd op het forum zit, maar de de regels worden niet voor niets zo bedacht.
Ik begrijp ook dat niet iedereen zich geroepen voelt om met regelmaat te posten, maar wel een duidelijke binding heeft met het forum.

Ik kreeg dit gevoel al, vandaar dat ik reageerde met een geintje, maar strikt genomen hoort je onderwerp direct verwijdert te worden om niet voor te trekken. We zitten nog steeds in een overgangsfase van het forum, en in de toekomst zal daar natuurlijk strikter mee om worden gegaan.
Gebruikersavatar
door ashiharry
#61367
Ik begrijp het helemaal :oops:

Het was ook meer een kwajongens streek :roll: en vond je reactie wel tof.
Als je niet 1 lijn trekt wordt een mooi forum natuurlijk een puinhoop daarvoor mijn excuses.
Gebruikersavatar
door sweeper
#61368
:smt023

Is wel goed zo. Hiermee worden anderen hier gelijk gewaarschuwd dat ze niet raar op moeten gaan kijken als hun onderwerp wordt verwijderd, en je kan het altijd proberen natuurlijk. :wink:

Tot ziens op de vergadering misschien?
:smt006
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]