Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door WimTT
#66227
@ Steven, wow die staan er ook echt mooi onder

Verlagen wil ik niet ivm het comfort, ik vind het zeker wel mooi staan.
Maar dan worden de veren toch stugger.
Het zwarte midden vind ik op zich niet storend. Maar misschien dat ik nog wel een keer een dop met logo koop.
Achter zitten er spacers van 5mm tussen omdat de spaken vast tegen de remklauw kwamen. Die remklauwen zijn dikker dan bij de 180pk uitvoering.

@ Roger Ja wij zijn wat ervarener maar kunnen weer minder goed onthouden :wink: :lol:

19inch of 18inch de meningen lopen toch uiteen over het wel of niet comfortabel.

Nu eerst maar volgende week naar de TTuningdag in Aalten, kijken wat me dat weer gaat kosten :lol: :lol:
Ik vind het heel leuk op het forum, maar je wordt toch wel enthousiaster ervan en de portemonnee dunner :wink:

Zijn daar trouwens stoepranden, want daar word ik sinds zaterdag een beetje zenuwachtig van :lol:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#66231
Op de locatie waar ze nu nog zitten zijn er parkeervakken aanwezig, zonder stoepranden :wink:
Ik ben helaas ook niet geheel ongeschonden meer, af en toe denk je dat die wegbeheerders het er om doen....

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door WimTT
#66232
@Jeroen, ja dat is het nadeel van mooie velgen, altijd oppassen geblazen.

Bedankt Joop, gaat dus goed komen :lol:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#66235
Comfort ligt veelal niet aan de maat van de velgen maar aan t compound wat eromheen gedraaid wordt Wim... t ene rubber is harder dan t andere daar zit het grootste verschil... niet 1 of 2 inch van een velg alleen.
Gebruikersavatar
door WimTT
#66236
Ik geloof je wel Ronnie, maar het lijkt me dat de hoeveelheid lucht toch ook wel enig invloed zal hebben, toch?
Gebruikersavatar
door WimTT
#66237
@ Jeroen, Om een getunede TT te ervaren zou ik zaterdag ook wel een stukje in jouw TT willen rijden :wink:
Gebruikersavatar
door stivoman
#66254
Ik ben er zaterdag waarschijnlijk niet bij jammer genoeg,
ben naar een nieuwe auto kijken!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#66267
WimTT schreef:Ik geloof je wel Ronnie, maar het lijkt me dat de hoeveelheid lucht toch ook wel enig invloed zal hebben, toch?
Set Bridgestone banden vs Nankang in exact dezelfde maten... weet uit ervaring dat Nangkang over de weg stuitert en weg glijdt terwijl Bridgestone meer comfort geeft doordat die zachter is lucht is idem...

Bij 18 inch leken de dempers minder te veren icm de veerweg van de wangen van de banden... 19 inch reed met exact t zelfde merk zelfs fijner... raar maar waar waarom weet ik niet. Heb op 17 18 19 20 inch gereden onder de TT en S3 waarvan de onderstellen vrijwel identiek zijn.
Gebruikersavatar
door WimTT
#66281
@ Jeroen, bedankt!! Verder geen wensen hoor, alhoewel heb je misschien ook een R8??? :lol: :lol: :lol: En ik zal goed opletten met je velgen

@Ronnie, oke.

@ Steven, jammer dat je niet kunt. En ga je de TT dan inruilen op iets anders?
Zal wel niet anders koop je toch geen nieuwe velgen voor je TT. :wink:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]