Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door WimTT
#61757
Ja het klopt dat je de 17inch ook makkelijk beschadigd is mij ook al overkomen, maar ik dacht als de band minder hoog is dat die ook eerder lek zal gaan als je te hard over iets heen rijdt. Maar inderdaad bij het inparkeren ver weg blijven van de stoeprand.

Allen bedankt voor jullie reacties :)

@Steven, ziet er strak uit met die velgen 8)
door creative117
#61867
Dag Wim,

toevallig vanmiddag bij de plaatselijke velgenboer. Setje velgen 19 inch BBS Le mans (replica uiteraard) 700 euries. Dan heb je vast een vergelijkende prijs. Op de marktplaats had ik ook wat gevonden, ff zoeken op bbs le mans....
Gebruikersavatar
door WimTT
#61871
Hallo Roger,
Bedankt voor je tip!
Die in wijchen hebben wel een aantrekkelijke prijs, maar of je dat moet gokken :?:

Ik had ze hier ook gezien:
http://www.gomaxx.com/Exterieur-Onderst ... eyword=bbs ook 700 euries
en bij http://www.sjaaksautoservice.nl/index.html wil ik ook nog informeren. Die garage heeft ze al heel veel geleverd als je de projecten bekijkt.
Maar ik kijk nog wel wat rond, heb de tijd. Moet eerst mijn TT maar eens echt gaan poetsen zoals ik hier op het forum heb gelezen. Dat heb ik nog nooit ZO grondig gedaan.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#62010
Let wel op dat je geen replica's koopt die gelijk ei vorming zijn... goedkoop is veelal duurkoop met die replica's.

Sjaaks Autoservice, die levert wel goeie iig die wil uiteraard wel verdienen maar wil wel kwaliteit verkopen. Niet gek dat er een hoop naar Lunteren gaan.
Gebruikersavatar
door denders
#62015
Kijk ook gelijk of je de keus hebt in randen, ik denk het niet want ik ben erachter dat 9 van de 10 keer alle velgen gelijk aan elkaar zijn.
Ik heb replica's liggen die achter een diepere rand hebben dan voor, staat net ff dikker.
Maar op zich nette prijs voor nieuwe.
Gebruikersavatar
door WimTT
#62018
Je bedoelt met diepere rand dat afstand van de spaken achter dieper liggen dan aan de voorkant tov de voorkant van de velgrand?
Rode pijltje op de foto
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door denders
#62030
Ja klopt Wim dus inderdaad naar binnen toe.
Deze op het plaatje heb ik liggen ook! (in 19")

Afbeelding
Gebruikersavatar
door WimTT
#62052
@Dennis, ja dat zijn ze, op de foto zien ze er al mooi uit 8) , maar die ging je weer als nieuw maken toch?
@ Ronnie, Ja ik ga daar zeker informeren voor de set.
Gebruikersavatar
door denders
#62062
@Wim: is wel de bedoeling om dat over niet al te lange tijd (goed) te laten doen en alleen zwart hard poedercoat.
Zijn dan wel wat prijziger geworden in waarde voor mij maar dat is het risico van hobby..!
Verkopen kan dan altijd nog maar dan zijn ze als nieuw!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]